پیام تشکر فرمانده کل ارتش از  تشییع باشکوه خلبانان شهید نیروی هوایی

1400/12/04 - 13:27 - کد خبر: 59440 نسخه چاپی

نصر: در پی تشییع دو تن از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش و یکی از هموطنان عزیز، توسط مردم خونگرم آذربایجان شرقی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از حضور  مومنانه و تشییع باشکوه مردم غیور تبریز تشکر کرد.

به گزارش نصر، متن پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد علی آل هاشم 
نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز( زید عزه)
تاریخ پرافتخار آذربایجان شاهدی گویا بر بصیرت دینی و حماسی مردمی است که شجاعانه در برابر توطئه‌های شوم دشمنان این مرز وبوم ایستادگی کرده و نام آن خطه را بر جریده افتخارات مرز و بوم پر گهر ایران سربلند اسلامی در دوره های مختلف، به‍ویژه دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ثبت رسانده‌اند.
حضور پرشور و انقلابی مردم غیور آذربایجان شرقی به‍ویژه شهر تبریز در بدرقه و تشییع پیکر مطهر دو تن از خلبانان مومن، غیور و شجاع نیروی هوایی ارتش و هموطن عزیزمان، صحنه‍های ماندگاری از قدرشناسی مردم عزیز تبریز را به تصویر کشید.
آن تشییع به یاد ماندنی مردم همیشه در صحنه تبریز، در بدرقه فرزندانی که جامه شهادت، خلعت زیبای پراوزشان شد، ارتقای روحیه رزم و دلگرمی مضاعف کارکنان خدوم و پا در رکاب ارتش ولایی و فدایی مردم، نیروی الهی هوایی به‍ویژه خلبانان غیرتمند پایگاه شهید فکوری را به دنبال داشت و نقش ‌ ماندگار دیگری از همدلی و انسجام ملی را در تاریخ سراسر افتخار مردم عزیز و غیور آذربایجان ثبت کرد.
ضمن ابراز خالصانه‌ترین مراتب تقدیر و تشکر از مردم شریف و عزیز تبریز و نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی، بار دیگر صیانت و پاسداری مقتدرانه از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، امام خامنه‍ای ( مدظله العالی) را با پشتوانه آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی، یک تکلیف و وظیفه سربازی خود دانسته و برای سربلندی این نظام و مردم عزیز پا در رکاب و آماده، تا آخر ایستاده‍ایم .
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
انتهای پیام/
پیام تشکر فرمانده کل ارتش از  تشییع باشکوه خلبانان شهید نیروی هوایی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار