استاندار آذربایجان شرقی؛

نقشه راه توسعه تفرجگاه عینالی تبریز باید تدوین شود

1400/12/04 - 10:11 - کد خبر: 59422 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح‌های توسعه سازمان عمران عینالی، نیازمند در نظر گرفتن اقتضائات گردشگری است، گفت: نقشه راه توسعه تفرجگاه عینالی باید تدوین شود.

به گزارش نصر، عابدین خرم در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران عینالی تبریز به مدیرعامل این سازمان مأموریت داد که تهیه نقشه راه پیشرفت و تکمیل طرح‌های توسعه را کلید زده و در مدت زمان ممکن تدوین شود تا از اقدامات پراکنده و موازی دستگاه‌ها جلوگیری شود.
خرم همچنین برای ادارات آب، برق و گاز ضرب‌العجل یک ماه تعیین کرد تا مطالعاتی در خصوص نیازهای زیرساختی انجام داده و هزینه‌های تأمین را متناسب با فازبندی طرح‌های توسعه احصا کنند.
وی ایجاد درآمد پایدار را یکی از ضروریات مجموعه‌های خدماتی توصیف کرد و یادآور شد: اگر درآمد پایدار مبتنی بر سرمایه‌گذاری و دیگر روش‌های قانونی شکل نگیرد، اعتبارات دولتی و شهرداری کفاف اداره چنین مجموعه‌ای را نمی‌دهد.
استاندار آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی مجدد توربین‌های بادیِ مستقر در قله کوه و بهره‌مندی از برق پاک را مورد تاکید قرار داد و گفت: دامداری‌های غیرمجازی که در این محدوده شکل یافته، آسیب‌رسان بوده و هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شوند.
انتهای پیام/
نقشه راه توسعه تفرجگاه عینالی تبریز باید تدوین شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار