خبر/

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی برای شهادت ۲ خلبان در تبریز

1400/12/03 - 09:19 - کد خبر: 59362 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی، شهادت خلبانان دلاور نیروی هوایی ارتش و یکی از شهروندان تبریزی را در سانحه سقوط یک فروند جنگنده آموزشی، تسلیت گفت.

به گزارش نصر، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: ایران اسلامی مفتخر به وجود دلاورمردانی است که در راه دفاع از عزت میهن و آسایش و امنیت ملت، جان خود را کف دست گرفته‌اند و میثاق خود با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب را با خون پاکشان امضا کرده‌اند.
امروز تبریز قهرمان شاهد عروج آسمانی دو تن از فرزندان غیور خود در سانحه سقوط جنگنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود؛ سرهنگ صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه‌زاد سلمانی، دو خلبان رشید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، با از جان گذشتگی و شجاعت مثال‌زدنی، مانع از بروز یک فاجعه شدند و جان خود را برای حفاظت از شهروندان ساکن در منطقه وقوع حادثه، فدا کردند.
اینجانب شهادت این دو سرباز فداکار وطن و همچنین شهید پرویز حبیبی را در این سانحه به خانواده‌های محترم آنان و همچنین مردم شهیدپرور تبریز، فرماندهان و افسران ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی قهرمان بویژه همکاران ایشان در پایگاه شهید فکوری تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آنان، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.
به گزارش ایرنا، صبح دیروز یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس در سالن ورزشی شهید علیپور سقوط کرد.
بر اساس گزارش های اولیه هواپیما به دیواره یک مدرسه برخورد کرده که خوشبختانه مدرسه تعطیل بوده است.
بر اثر سقوط جنگنده اف ۵ در داخل شهر تبریز علاوه بر ۲ خلبان یک شهروند نیز جان خود را از دست داد. سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد خلبانان این هواپیما بودند که به فیض شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی برای شهادت ۲ خلبان در تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار