مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان؛

اماکن ورزشی زنجان آماده اسکان زلزله‌زدگان است

1398/08/18 - 10:42 - کد خبر: 5936 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده شهری و روستایی این استان آماده اسکان زلزله‌زدگان و افرادی که از بیم زلزله منازل خود را ترک کرده‌اند، است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی خلیلی دیشب در گفت و گویی افزود: تاکید وزیر ورزش و جوانان نیز بر این است که در مواقع وقوع بحران و اضطرار، سالن‌ها و اماکن ورزشی، آماده برای اسکان و کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده باشند.   

وی اظهار داشت: تمام شهرستان‌های استان زنجان از وجود سالن‌های ورزشی به گنجایش دو هزار نفر برخوردار هستند و در زمان حاضر هیچ مشکلی بابت اسکان همشهریان و مردم استان‌های همجوار نیست.

خلیلی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای این استان دارای سالن‌های تمرینی مناسب هستند، افزود: این سالن‌ها، شرایط لازم برای اسکان را دارند و می توان از آنها به عنوان سالن‌های بحران استفاده کرد.

خلیلی تصریح کرد: در زلزله اخیر که در نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه ۱۷ آبان ماه) در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد و در استان زنجان نیز احساس شد، در صورت اعلام نیاز از سوی ارگان‌های ذیربط، سالن‌ها و اماکن سرپوشیده ورزشی این استان چه دولتی و چه خصوصی، آماده برای اسکان و خدمات‌دهی برای آسیب‌دیدگان بودند.

مدیرکل ورزش استان زنجان گفت: کلیه اماکن ورزشی این استان از شرایط لازم ازجمله سرویس‌های بهداشتی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب برخوردارند.

انتهای پیام/

اماکن ورزشی زنجان آماده اسکان زلزله‌زدگان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار