پیام تسلیت فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در پی سانحه هوایی تبریز

1400/12/02 - 22:48 - کد خبر: 59356 نسخه چاپی

نصر: فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در پیامی شهادت دو خلبان نیروی هوایی ارتش و یک هموطن تبریزی در پی سانحه جنگنده آموزشی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، متن پیام امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لاتشعرون»
 
سانحه امروز هوایی در تبریز، سینمایی تمام نما از معنای ایثار و از جان گذشتگی سربازان ملت ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. خلبانان عزیز پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در سانحه هوایی امروز در حالی که می توانستند با خروج از هواپیمای جنگنده جان خود را نجات دهند، تا آخرین لحظه حیات شان برای صیانت از جان عزیز کسانی که سالهاست به خاطر آنان به طور شبانه روزی مجاهدت می کنند، در هواپیما ماندند تا این سانحه دردناک، کمترین آسیب را به مردم عزیز تبریز برساند.
آسمان بلند الهی، امروز جایگاه تیزپروازانی شد که برابر منویات فرماندهی معظم و معزز کل قوا، شعار پر معنای ارتش فدای ملت را به زیباترین وجه تعبیر کرده و به کلمه ایثار معنا بخشیدند. همرزمان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه لحظات حیات و خدمت خویش، جان ناقابل خود را در طبق اخلاص اسلام، قرآن، ولایت و ملت عزیز ایران اسلامی قرار داده اند.
اینجانب شهادت قهرمانانه سرهنگ خلبان صادق فلاح و سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاده را به محضر فرمانده کل قوا، سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران و خانواده عظیم الشان این شهدای گرانقدر و خانواده گرانقدر جناب آقای پرویز حبیبی، شهروند عزیزی که در این سانحه جان عزیز خود را از دست داد، تبریک و تسلیت عرض نموده و از بارگاه خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان مسئلت می نمایم.
 
سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان و ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل

انتهای پیام/
پیام تسلیت فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در پی سانحه هوایی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار