خبر/

رمپ ورودی مارالان از اتوبان شهیدکسایی جدول کشی و آسفالت‎ریزی‌ می‌شود

1400/12/02 - 22:32 - کد خبر: 59355 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۳ تبریز ، از شروع پی کنی و جدول گذاری رمپ ورودی مارالان از سمت اتوبان شهید کسایی خبر داد و بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد و گفت: بلافاصله بعد از اتمام جدول گذاری این مسیر آسفالت ریزی اساسی خواهد شد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه محدودیت‌های دسترسی از پل مارالان در اتوبان شهید کسایی ، احداث رمپ ورودی در دستور کار شهرداری  منطقه ۳ تبریز قرار گرفته و در حال اتمام است.
وی افزود: مراحل خاکبرداری، خاکریزی، اجرای دیوار حایل سنگی پیرامونی کریدور ورودی به اتمام رسیده و اکنون مرحله پی کنی برای جدول گذاری این پروژه آغاز شده است.
وحید کیا با اعلام اینکه در این پروژه ۶۰۰ متر جدول گذاری انجام خواهد شد، و بعد از اتمام این عملیات مسیر به صورت اساسی آسفالت ریزی خواهد شد.
وی اظهار داشت: رمپ ورودی مارالان از سمت اتوبان شهید کسایی از نظر تاثیرگذاری ترافیکی  سهم بسزایی در روان‌سازی و ایمنی تردد عمومی در  این محل خواهد داشت.
انتهای پیام/
رمپ ورودی مارالان از اتوبان شهیدکسایی جدول کشی و آسفالت‎ریزی‌ می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ناصر   2 سالها پیش  

الان نزدیک به یکسال میشه یه رمپ ساده رو نمیتونن تموم کنن انشاالله که نصر پیگیر میشه ببینه ماه بعد این پروژه عظیم تموم میشه که بعید میدونم
پژوهشیار