خبر/

188 میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

1400/12/02 - 14:08 - کد خبر: 59331 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری به ارزش بیش از ۱۸۸ میلیارد تومان در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، احمد حمزه‌زاده، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل احداث مجتمع گردشگری، سفره‌خانه سنتی، مراکز تفریحی و سرگرمی بوده که به تصویب رسیده است.
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، بستان‌آباد، سراب، هشترود، اهر و مراغه پس از طی مراحل لازم آغاز می شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی گفت: با اجرای این طرح های سرمایه گذاری برای ۳۵۳ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.
حمزه زاده، ادامه داد: این تعداد طرح به دنبال برگزاری جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره‌کل و بررسی ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری زیرساخت گردشگری توسط اعضای کمیته فنی سرمایه‌گذاری به تصویب رسیده است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی به لحاظ جذب گردشگر خارجی جزو پنج استان برتر کشور است و بر اساس آمار حضور و اسکان گردشگران خارجی در هتل ها و مراکز اقامتی، از ابتدای امسال تا پایان آذر ۹ هزار و ۳۰۰ گردشگر خارجی در این اماکن اسکان یافته اند.
انتهای پیام/
188 میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار