خبر/

روسای کارگروه‌های همایش توسعه ارسباران انتخاب شدند

1400/12/01 - 12:36 - کد خبر: 59263 نسخه چاپی

نصر:  در جلسه‌ای با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و چهره‌های علمی و دانشگاهی استان، روسای کارگروه‌های همایش توسعه ارسباران انتخاب شدند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در ششمین جلسه برگزاری همایش بزرگ توسعه ارسباران، گفت: پیش نشست‌های تخصصی متعددی در راستای این همایش بزرگ برگزار شده و پیش نویس طرح این همایش نیز تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: کارگروه‌های این همایش با انتخاب دبیر و اعضای آن‌ها تکمیل شده و روند برگزاری و وظایف این کارگروه‌ها نیز پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل روند کنونی، بهره برداری صحیحی از طرح پیش رو داشته باشیم و همایش توسعه ارسباران را به شکلی قدرتمند و اثرگذار در سال ۱۴۰۱ برگزار کنیم.
در ادامه، علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شخصیت‌های بزرگی در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، انقلابی، علمی، پژوهشی و دینی در خطه ارسباران تربیت یافته‌اند، گفت: اقدامات خوبی در راستای احداث دو گذرگاه مهم در این منطقه انجام گرفته که همگی زیرساخت‌های بزرگی در بحث توسعه منطقه هستند.
وی با تاکید بر این‌که ظرفیت‌های بزرگی در مجلس شورای اسلامی برای عملی سازی اهداف همایش وجود دارد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم هر چه در توان داریم را در راستای معرفی جامع تر خطه مهم ارسباران بکار گیریم.
بر اساس این گزارش، در این جلسه، روسای کارگروه‌های مختلف همایش متناسب با مدارک تحصیلی، شغل و تخصص آن‌ها انتخاب و مقرر شد تا هر کدام از این روسا، در خصوص انتخاب دبیر و اعضای زیر مجموعه کارگروه خود و نسبت به برگزاری جلسات تخصصی کارگروه خود اقدام کنند.
هم‌چنین علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین نصراله پور امام جمعه شهرستان هریس و محمودی شهردار اهر، از میهمانان ویژه این جلسه بودند.
حجت الاسلام اسکندری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام  حمیدی استاد دانشگاه، حجت الاسلام  هاشمی مدیر امور مساجد اقاف استان، عابدزاده معاون دانشگاه آزاد تبریز، میرغفار حسینی قائم مقام تراکتورسازی، پرویز احمدزاده استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مدنی آذربایجان، همت زاده رییس مرکز آموزش و پژوهش شمالغرب کشور، قهرمانی فرد معاون آموزش و پژوهش استان، مسعودی ریحان نماینده اسبق مردم اهر و هریس در مجلس، بابایی از مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان، رییسی مدیرکل اسبق محیط زیست استان و از مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان، ندیم مشاور سرمایه گذاری، رمضانی رییس مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دهقان معاون پارک علم و فن آوری استان، جمالپور عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور، سردار زارع مدیر قرارگاه خاتم الانبیا در استان و تنی چند از عزیزان مدیر ارسبارانی، حاضران در این جلسه بودند.
مختاریان دبیر این جلسه نیز در خاتمه اعلام کرد: با مشخص شدن کارگروه‌ها، جلسات تخصصی هر کارگروه برگزار و دبیرخانه اینترنتی همایش نیز متعاقبا رونمایی شده و آدرس آن جهت استفاده تمام ارسبارانی‌ها اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
روسای کارگروه‌های همایش توسعه ارسباران انتخاب شدند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار