سرمربی فوتسال امید مس سونگون؛

موفقیت حاصل کار تیمی بود

1400/12/01 - 10:51 - کد خبر: 59255 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال امید مس سونگون با اشاره به کسب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال، گفت: این موفقیت دسترنج کار تیمی مس سونگون بود.

به گزارش نصر، ناصر رهنما یکشنبه در گفتگویی، ضمن اشاره به قهرمانی شاگردانش در لیگ برتر امید های فوتسال باشگاه های کشور افزود: سال قبل که پا در این مسابقات گذاشتیم، متاسفانه نتوانستیم از مرحله نخست این بازی ها صعود کنیم. 
سرمربی تیم امید فوتسال مس سونگون خاطرنشان کرد: امسال این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه شش تیمی انجام گرفت و ما نیز بازی های مرحله نخست را در شهر رشت با انصراف تیم شهروند ساری در چهار دیدار پیگیری کردیم. 
رهنما تشریح کرد: در این مرحله مقابل تیم استعدادهای رشت ۲ بر ۲ به تساوی دست یافتیم، تیم گرگان با ۴ بر ۲ شکست دادیم، شهرداری رشت را چهار بر صفر مغلوب کردیم و مقابل تیم آران و بید گل ۷ بر ۲ پیروز میدان شدیم و جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را کسب کردیم.
وی یادآور شد: در مرحله دوم مسابقات، تیم گهر زمین سیرجان را پنج بر چهار از پیش رو برداشتیم، تیم فرش آرای مشهد را ۵ بر ۲ شکست دادیم و در بازی سوم مقابل استعداد های برتر رشت با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی دست یافتیم و به مقام قهرمانی این دور از رقابت ها نائل آمدیم. 
رهنما با عنوان اینکه بعد از تیم ما، تیم های گهر زمین سیرجان و استعداد های برتر مشهد به ترتیب در رده دوم و سوم لیگ برتر فوتسال امید های کشور جای گرفتند، اظهار کرد: این موفقیت در سایه تلاش تک تک بازیکنان تیم و کادر فنی و حمایت مدیریت باشگاه بدست آمد و جا دارد از تمام عزیزانی که مارا در رسیدن به این هدف همراهی کردند، تشکر کنم.
سرمربی تیم امید فوتسال مس سونگون با اشاره به اینکه امسال کیفیت لیگ به مراتب بهتر از پارسال بود، اظهار کرد: از دیگر تفاوت های لیگ امسال نسبت به گذشته می توان به هزینه کرد تیم ها برای جذب بازیکن و برنامه ریزی روی تاکتیک های تیمی اشاره کرد، در حالی که سال گذشته بیشتر تیم ها روی ستاره ها بازی می کردند.
رهنما در خصوص مدت قراردادش با تیم مس افزود: قراردادم با تیم یک ساله بوده و پایان سال جاری قراردادم نیز به اتمام می رسد و تمدید آن باید از سوی باشگاه مطرح شود.
انتهای پیام/
موفقیت حاصل کار تیمی بود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار