رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز:

خط یک مترو تا سال آینده باید تمام شود 

1400/12/01 - 09:36 - کد خبر: 59239 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: یک هزار و صد میلیارد تومان بودجه برای رفع نواقص خواستند که 500 میلیارد تومان ناقص است و با این حساب نمی‌توان خط یک را تمام کرد، اما خوشبختانه مسیرهایی برای رفع این مشکل وجود دارد تا سال آینده شاهد اتمام خط یک باشیم. 

به گزارش نصر، "علیرضا نوای باغبان" در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به گزارش کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز و روند بررسی بودجه سال 1401 شهرداری تبریز گفت: کمیسیون برنامه و بودجه 7 جلسه برای بررسی بودجه سال آینده تشکیل داده است. 
وی افزود: 200 میلیارد تومان وام از منابع فضای سبز حذف شده بود که علاوه بر آن 18 میلیارد تومان برای فعالیت های فرهنگی، 5 میلیارد تومان برای تحکیم و مرمت عمارت ساعت، برای آسفالت معابر 27.5 میلیارد تومان، تکمیل پروژه های عمرانی 20 میلیارد تومان و 220 میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس افزوده شد.
وی اضافه کرد: انتظار است شهرداری گزارش وضعیت بدهی ها و مطالبات افراد را به شورا ارائه دهد.
باغبان در ادامه به بودجه مورد نیاز برای تکمیل نواقص خط یک قطار شهری پرداخت و گفت: موضوع بودجه قطار شهری را باید با حضور در شورا توضیح دهند، نهایتا باید سال آینده خط یک مترو تمام شود. 
وی تصریح کرد: یک هزار و صد میلیارد تومان بودجه برای رفع نواقص خواستند که 500 میلیارد تومان ناقص است و با این حساب نمی‌توان خط یک را تمام کرد، اما خوشبختانه مسیرهایی برای رفع این مشکل وجود دارد و تا سال آینده شاهد اتمام خط یک باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به رفع نواقصات و تکمیل خط یک بودجه برای سال آینده را 500 میلیارد تومان پیشنهاد دادیم.
انتهای پیام/
خط یک مترو تا سال آینده باید تمام شود  محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار