سولدو در نشست خبری بعد بازی با استقلال؛

استقلال روی اشتباه ما به گل رسید/ برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودیم 

1400/11/30 - 09:32 - کد خبر: 59183 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال روزنه‌ها را به روی ما بسته بود و روی اشتباه بازیکن‌مان در وسط زمین به گل رسید.

به گزارش نصر، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری بعد بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: امروز بازی سختی با صدرنشین جدول داشتیم، استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم، بازی در نیمه دوم هم خوب پیش می‌رفت؛ البته استقلال به خاطر نفرات خوبش در خط حمله و روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خوبی داشت.
وی افزود: استقلال روی اشتباه بازیکنان ما در وسط زمین به گل رسید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص تعویض‌هایش در این بازی، بیان کرد: بازیکنانم خوب بازی می‌کردند، بازیکنان تعویضی نتوانستند تغییر زیادی روی کار ما ایجاد کنند. وقتی تیم‌ خوب بازی می‌کند، تعویض زیاد ساختار تیمی را برهم می‌زند.
وی با تاکید بر اینکه تراکتور تیم بزرگی است، گفت: پیش از آمدن به تراکتور، راجع به این تیم زیاد شنیده بودم. من از همان روز اول گفته‌ام امسال تراکتور کار سختی دارد. ما امروز چندین موقعیت گل داشتیم، ولی باید قبول کنیم که حریف تیم بهتری نسبت به تراکتور بود و توانست حملات‌مان را کنترل کند.
سولدو خاطرنشان کرد: دنبال بهانه نیستم، همه می‌خواستیم تیم تقویت شود، تراکتور را با تیم‌های دیگر مقایسه نکنید؛ چرا که تراکتور تیم اصلی‌اش را نسبت به سال گذشته از دست داده و نفرات جایگزین در حد آنان نبودند. من با تیم کار کرده‌ام و تا حدودی نظم تیمی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: به خاطر بدهی باشگاه و پنجره نقل و انتقالاتی که بسته بود، تصمیم گرفتم از بازیکنان ایرانی برای تقویت تیم استفاده کنیم تا بدهی دیگری روی دست باشگاه نماند؛ از طرفی تیم‌های ایرانی رضایت‌نامه بازیکنان خوبشان را صادر نمی‌کنند که سرانجام با تلاش مدیریت باشگاه، چهار بازیکن جذب کردیم.
سولدو خاطرنشان کرد: این بازیکنان در پست‌هایی که کمبود بازیکن داشتیم، باعث ایجاد رقابت شده‌اند. واقعا از طرف باشگاه اولتیماتومی به من داده نشده است و اگر نتایج دلخواه باشگاه نباشد، هر تصمیمی که بگیرند من می‌پذیرم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شرایط تیمی که برای کسب رتبه‌های بالای جدول می‌جنگد، با یک تیم بحران زده، متفاوت است، گفت: تراکتور برای فصل آینده باید ثبات داشته باشد. هفته گذشته به دلیل کرونا من و چند بازیکن کنار تیم نبودیم. ولی ما هفته‌های اخیر به جز بازی با صنعت نفت، مستحق برد بودیم که نشانگر پیشرفت تیم است.
وی تصریح کرد: قطعا در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ام و برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم. ما تمام نقاط ضعف استقلال را آنالیز کرده بودیم تا به گل برسیم. استقلال تیم خوبی است و نگذاشتند از روزنه‌ها برای رسیدن به گل استفاده کنیم و روی اشتباه ما به گل دست یافتند.
انتهای پیام/
استقلال روی اشتباه ما به گل رسید/ برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودیم  نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار