عضو موافق استیضاح شهردار مطرح کرد:

روز شنبه شهردار با لباس تعامل بیاید/ شهردار برای سرمایه گذاری برنامه ندارد

1400/11/29 - 13:20 - کد خبر: 59172 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اکنون توپ در میدان شهردار است 9 نفر با شهردار دشمن نیستند، شهردار طبق روال قانونی می‌تواند روز شنبه اعضا را قانع کند، اما اگر زره پوش به جلسه شنبه بیاید مشخص است که برای جنگ آمده است.

به گزارش نصر، "روح اله دهقان نژاد" در گفتگویی در واکنش به سوال خبرنگار نصر که شایعه شده است آقای شهردار در جلسه خصوصی گفته است که من هم راضی به استیضاح و رفتن هستم، گفت: من هم این را شنیده ام و حتی اینکه در آن جلسه شهردار یکی از حاضران را نشان داده و با اشاره به او گفته اگر چنین کاری شود برای او کت و شلوار میخرم! اما از صحت و سقم این خبر اطلاع ندارم.
وی در ادامه گفت: نفر بعدی برای شهرداری در صورت استیضاح شهردار فعلی با 13 نفر مطرح خواهد شد و حرف هایی در رابطه با اینکه نفر بعدی تعیین شده است غلط و چنین چیزی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: سعی داریم قضیه استیضاح را بدون حاشیه جلو برده و مشکل شهر را حل کنیم، 9 نفر و اکثریت شورا به عملکرد چند ماه اول شهردار انتقاد دارند و مراحل قانونی نیز در این رابطه مطرح شده است، ما عملکرد شهرداری را کارنامه شورای ششم می‌دانیم.
وی تصریح کرد: اکنون توپ در میدان شهردار است 9 نفر با شهردار دشمن نیستند، شهردار طبق روال قانونی می‌تواند روز شنبه اعضا را قانع کند، اما اگر زره پوش به جلسه شنبه بیاید مشخص است که برای جنگ آمده است.
رییس کمیسیون تحقیق و تفحص و نظارت در رابطه با اظهارات شهردار درباره بانک شهر گفت: مطالبی که شهردار در مورد بانک شهر گفته است چندین روایت دارد، شهردار یک جور روایت می کند، معاون استاندار و مدیران بانک شهر در تهران هر کدام یک جور دیگری روایت می کنند، حرف آقای رنجبر در یک مورد درست است که می‌گویند موارد اختلافی را طرح کرده ام.
وی در ادامه به سؤالش در مورد سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: نفری که برای سرمایه گذاری می آوریم لازم است که سرمایه‌گذار نیز سود کند و ما نیز وظیفه داریم منافع شهر را در نظر بگیریم، این می شود برد برد.
دهقان نژاد خاطر نشان کرد: در 5 ماه اخیر سرمایه‌گذاران زیادی آمده اند اما مشکل این است که شهردار برای سرمایه گذاری برنامه ندارد و در سوال من به آقای شهردار ایشان مطالب کلی را بیان کرده و جواب سوال من را ندادند، آقای رنجبر برای سرمایه گذاری برنامه ندارند.
وی در پایان گفت: شهر تاریک است و مشکلات حل نشده است، پر کاری در شهردار وجود ندارد، موافقین آقای شهردار به هر علتی آقای شهردار را دوست دارند.
انتهای پیام/
روز شنبه شهردار با لباس تعامل بیاید/ شهردار برای سرمایه گذاری برنامه ندارد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار