دیدار سرنوشت ساز مس سونگون در اصفهان

1400/11/29 - 10:03 - کد خبر: 59171 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از چند روز وقفه به دلیل شرایط کرونایی روز جمعه در حساس ترین دیدار فصل به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

به گزارش نصر، حساس ترین رقابت این فصل از فوتسال ایران ملقب به الکلاسیکو ایرانی، در حالی روز جمعه 29 بهمن ماه همزمان با دیدار حساس تراکتور و استقلال از ساعت 17:30 در اصفهان شروع خواهد شد که نتیجه این دیدار تا حدودی می تواند تکلیف قهرمان این فصل را مشخص کند.
این دیدار که به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به بیماری کرونا چند روزی عقب افتاده بود، بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان روز جمعه برگزار خواهد شد و با توجه به نزدیک بودن امتیازات در بالای جدول می تواند بسیار حساس باشد.
تیم  مس سونگون در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به حریفان 48 امتیازی است و تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و موقتا در رده چهارم جدول قرار دارد و در آن سوی میدان نیز گیتی پسند اصفهان نیز همانند مس یک بازی کمتر دارد و با 52 امتیاز صدرنشین است و در صورت برد می تواند تا حدودی قهرمانی خود را در لیگ تضمین کند و در مقابل مس سونگون می تواند با برد مقابل حریف فاصله خود را به یک امتیازی می رساند و هفته های آخر با حساسیت فراوانی دنبال می شود. البته نتیجه تساوی به درد هیچکدام نخواهد خورد و به نفع حریفان خواهد بود.
مس سونگون هفته گذشته توانسته بود با نتیجه پرگل کراپ الوند را در تبریز شکست داده بود و گیتی پسند با 6 گل توانسته بود حفاری را شکست دهد تا دو تیم با برد به این بازی قدم گذارند.
مس سونگون ورزقان چهار قهرمانی متوالی را درکارنامه دارد و بهترین تیم فوتسال ایرانی در حال حاضر محسوب می شود و برای دفاع از عنوان قهرمانی می جنگد.
با این حال تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان روز جمعه در دیداری حساس از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
 
دیدار سرنوشت ساز مس سونگون در اصفهان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار