پیش بازی تراکتور – استقلال/

آخرین فرصت های سولدو برای بقا

1400/11/29 - 09:12 - کد خبر: 59170 نسخه چاپی

نصر: از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتور تبریز از ساعت 17:30 در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان استقلال صدر نشین خواهد بود.

به گزارش نصر، حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 29 بهمن ماه در حالی با رقابت تیم های تراکتور و استقلال برگزار خواهد شد که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کنند.
تیم تراکتور که بحرانی ترین شرایط خود پس از حضور در لیگ برتر تجربه می کند، در بازی قبلی خود نتوانست مقابل تیم صنعت نفت آبادان امتیازی کسب کند و بازی را واگذار کرد تا نیم فصل را هم با شکست شروع کند و روز به روز به قعر جدول نزدیک تر شود؛ اتفاقی که با شرایط حال حاضر دور از انتظار نیست و در صورت تداوم این وضعیت می تواند باعث سقوط محبوب ترین تیم آسیا به دسته یک شود. البته تراکتور پیش از این دیدار هم سه بازی پیاپی مساوی کرده بود و هفته های زیادی است که طعم برد را نچشیده و این  در حالی است که استقلال در پنج بازی قبلی خود پنج برد کسب کرده است که از تعداد برد های تراکتور در این فصل زیاد است و آخرین برد تراکتور در هفته دهم مقابل نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد.
دو تیم  در نیم فصل اول رقابت ها در تهران به مصاف هم رفته بودند که در این  بازی آبی های تهرانی موفق شده بودند تیم تراکتور را با شکست راهی تبریز کنند و پیش از آن نیز در دو دیدار قبلی مقابل سرخ پوشان پیروز از زمین خارج شده بودند. آخرین برد تراکتور هم مقابل استقلال بر می گردد به زمانی که در فینال جام حذفی موفق شدند مقابل استقلال پیروز شوند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
شاگردان فرهاد مجیدی این فصل را پرقدرت شروع کرده اند و از 17 بازی دوازده برد کسب کردند و تا به حال هنوز طعم باخت را نچشیده اند و هم اکنون با 41 امتیاز صدرنشین جدول هستند و در این بازی برای تداوم صدرنشینی و حفظ فاصله 5 امتیاز با رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس به میدان خواهند رفت.
تیم تراکتور نیز از ابتدای شروع این فصل فقط سه برد داشته و 9 بازی شکست خورده است و 5 بار هم به نتیجه تساوی رضایت داده است و هم اکنون با 14 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و تنها 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و در صورت باخت کار برای سولدو بسیار سخت خواهد بود.
در این دیدار عبدالله حسینی و محمد مسلمی پور به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند.
گفتنی است تیم های تراکتور و استقلال از ساعت 17:30 روز جمعه 29 بهمن ماه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
 
آخرین فرصت های سولدو برای بقا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار