رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

در پیگیری موضوعات مرتبط با تولید، با هیچ نهاد و ارگانی تعارف نداریم

1400/11/28 - 22:05 - کد خبر: 59167 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: هر برنامه و اقدامی باید به نفع تولید ختم شود که بر این اساس در پیگیری موضوعات مرتبط با تولید با هیچ نهاد و ارگانی تعارف نداریم.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت گاز استان و در جمع صاحبان صنایع اظهار کرد: متاسفانه قطعی گاز صنایع، تولید و وضعیت فضای کسب و کار را با مشکل مواجه کرده است.
وی با تاکید بر اینکه قطع گاز و دیگر خدمات واحد صنعتی به دلیل بدهی قابل قبول نیست، افزود: بعد از گذشت چند ماه از سال، وضعیت واحدهای تولیدی و آیین نامه‌های مرتبط با انرژی مصرفی شفاف نیست.
وی با تاکید بر اینکه هیچ مقامی به اندازه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان درگیر مشکلات تولید نیست، بیان کرد: در هر اقدام و تصمیمی باید نظر تولید را دریابیم.
پرنیان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال گفت: ایجاد محیط شفاف و بدون دوگانگی در تصمیم‌گیری‌ها برای تولید لازم بوده و این یکی از ارکان مهم پشتیبانی از تولید است.
رئیس سازمان صمت استان با اشاره سهم ۲۵ درصدی تولیدات صنایع فولادر در آذربایجان شرقی اضافه کرد: این مهم، بیانگر تاثیر پذیری تصمیمات ملی و منطقه‌ای در صنایع مهم استان است.
پرنیان ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از وجود نمایندگان استان در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش تحلیلی انجمن فولاد که در مجمع آتی نمایندگان استان مطرح خواهد شد، برای این بخش از صنعت باید از نسخه‌های دیگری استفاده کنیم.
بدهی مصرف گاز بهای صنایع تقسیط می‌شود
مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در این مراسم ضمن تشریح آخرین وضعیت گاز بها در ماه‌های پایانی امسال و سال آینده گفت: بخش عمده‌ای از بدهی مصرفی گاز بهای صنایع تقسیط می‌شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، سید رضا رهنمای توحیدی ادامه داد: کاهش میزان مصرف گاز در برخی صنایع مشاهده می‌شود و تنها ۴۱ واحد تولیدی را در بر می‌گیرد.
انتهای پیام/
در پیگیری موضوعات مرتبط با تولید، با هیچ نهاد و ارگانی تعارف نداریم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار