// اطلاع رسانی //

تندیس «تولید ملی، افتخار ملی» به کلرپارس رسید

1400/11/28 - 15:40 - کد خبر: 59159 نسخه چاپی

نصر: نوزدهمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی میلاد تهران برگزار، برگزیدگان و برترین‌های رشته‌ها و صنایع مختلف معرفی شدند.

به گزارش نصر، این مراسم با حضور سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن، تجارت، علی‌حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌السلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور و مدیران عامل شرکت‌های تولید کننده برگزار شد.
براساس این گزارش علی‌حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط سخت تولیدکنندگان در دوران کرونا گفت:در ۲ سال گذشته که کرونا کشور را در نوردید، جامعه کارفرمایی (کار و تولید) جهاد فی‌سبیل‌الله کردند و اجازه ندادند که به‌رغم تحریم‌ها خدشه‌ای به جامعه‌ی کارگری و مردم وارد شود. 


 
حجت‌السلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور نیز با تاکید بر رفع مشکلات کشور با کمک تولیدکنندگان و حمایت قوه قضاییه از آنان، اظهار داشت:نمی‌توان انتظار داشت در کوتاه مدت مسائل را رفع و رجوع کرد اما راه روشن است و با کمک صنعتگران عزم راسخ و تلاش مجدانه آنان، مشکلات سریع‌تر حل خواهد شد.
در پایان این مراسم شرکت کلرپارس به‌عنوان یکی از فعالین موفق چرخه تولید کشور انتخاب و جایزه «تولید ملی، افتخار ملی» را از دستان اعضای هیئت مدیره خانه صمت ایران دریافت کرد.
انتهای پیام/
تندیس «تولید ملی، افتخار ملی» به کلرپارس رسید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار