استاندار زنجان خبر داد:

زنجان در آماده‌باش کامل

1398/08/18 - 09:31 - کد خبر: 5915 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان، از آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران در استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگویی با اشاره به زمین‌لرزه بامداد دیروز در استان آذربایجان‌شرقی و احساس شدن آن در زنجان، اظهار کرد: برای مقابله با هر بحرانی، به همه فرمانداران و ستادهای بحران استان و شهرستان‌ها اعلام آماده‌باش کامل داده شده است.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه زلزله تاکنون خسارتی در زنجان نداشته است، اظهار کرد: برای اطمینان از وضعیت روستاهایی که در مرز بین زنجان و آذربایجان‌شرقی قرار دارند، مورد بررسی قرار گرفتند که خوشبختانه اتفاق خاصی در این‌ مناطق نیز گزارش نشده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، از آمادگی استان برای کمک به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: در همین رابطه با استاندار آذربایجان‌شرقی تماس گرفتیم که به‌ محض اعلام نیاز، نیروها و لوازم مورد نیاز بلافاصله به مناطق زلزله‌زده اعزام خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان‌های شهر زنجان در ساعات اولیه پس از زلزله، تصریح کرد: اکثر بیماران کسانی بودند که در این زلزله دچار ترس شده بودند.

این مسئول با اشاره به دستور مداوای مصدومان احتمالی در همه مراکز درمانی استان، تصریح کرد: طبق دستور صادره، همه افرادی که به دلیل وقوع زلزله دچار مصدومیت شده‌اند، باید رایگان درمان شوند.

وی یادآور شد: در جلسه مدیریت بحران استان که صبح امروز تشکیل شد، نحوه کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده در آذربایجان‌شرقی بررسی و آمادگی استان برای مواقع بحرانی مورد بررسی قرار گرفت.

حقیقی از آماده‌باش کامل زنجان برای مقابله با هرگونه بحران خبر داد و خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

زنجان در آماده‌باش کامل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار