اختصاصی نصر/ 

قاتل پرستار جوان تبریزی در انتظار اجرای حکم قصاص/ جسد زن جوان از پارک باغمیشه پیدا شد

1400/11/30 - 10:25 - کد خبر: 59149 نسخه چاپی

نصر: تنها ۹ روز از آغاز سال ۱۳۹۷ گذشته بود که پرستار جوان بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز بعد از خروج از محل کارش ناپدید شد و هرگز بازنگشت؛ مرد جوانی که عامل این جنایت هولناک است اکنون در انتظار اجرای حکم قصاص خود قرار دارد.

به گزارش نصر، دهم فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بود که مردی جوان با مراجعه به پلیس آگاهی استان مفقودی همسر موقت خود را اعلام کرد.
وی به کارآگاهان گفت: "همسرم در بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز پرستار است، اما از دیروز که به محل کارش رفته بازنگشته است."

پیدا شدن مدارک هویتی از پارک باغمیشه
اما تنها بعد از یک روز از اعلام مفقودی پرستار جوان، مدارک هویتی وی توسط شخصی رهگذر در پارک باغمیشه تبریز پیدا و در اختیار کارآگاهان قرار می گیرد.
کارآگاهان نیز به منظور به دست آوردن سرنخی از زن جوان سریع عازم محل پیدا شدن مدارک می شوند و بعد از جست و جوهای فراوان منطقه مورد نظر، بالاخره پیکر بی جان زن جوان در حالی که خفه شده بود از زیر بوته های پارک باغمیشه پیدا می شود. جسد خفه شده و نیز وجود یک طناب در کنار جسد فرضیه وقوع جنایت هولناک این زن جوان را در ذهن کارآگاهان تقویت می کند. بنابراین موضوع برای رسیدگی و صدور دستورات قضایی لازم، به شعبه ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تبریز مخابره می شود. بازپرس ویژه قتل تبریز نیز سریع برای بررسی جسد و کشف رمز و راز این جنایت هولناک عازم محل مورد نظر می شود و دستورات لازم برای روشن شدن راز قتل پرستار جوان را به کارآگاهان پلیس آگاهی استان صادر می نماید.

زن جوان سوار بر تاکسی همسر سابق خود شده بود
کارآگاهان نیز با بررسی دوربین های مداربسته محل کار مرحومه، متوجه می شوند وی بعد از خروج از بیمارستان سوار بر پژو تاکسی محل را ترک می کند. بعد از شناسایی چهره و نیز شماره پلاک خودروی مورد نظر، مشخص می شود راننده تاکسی همان همسر سابق مقتول بوده است.
با توجه به مدارک و مستندات موجود، بازپرس پرونده سریع دستور دستگیری مرد جوان را صادر و وی بلافاصله بازداشت می شود. اما مرد جوان در ابتدا منکر هرگونه جنایتی می شود و می گوید: من آخرین بار قبل از عید با مرحومه صحبت کرده و قرضم را از او خواستم‌. دیگر اطلاعی از وی ندارم.

غیرتی شده و کشتم
اما بعد از چندین روز وی در نهایت لب به اعتراف می گشاید و می گوید: وی در حالی که صیغه من و از من باردار بوده است، بچه مرا سقط و با مرد دیگری ازدواج می کند. من هم نتوانستم تحمل کنم و به بهانه گردش و تفریح، وی را به مکان خلوتی در پارک کشانده و با استفاده از طناب خفه کردم.
همسر فعلی مقتول نیز گفته است: صیغه مابین مرحومه و همسر سابق وی چندین ماه قبل از محرمیت ما تمام شده بود و هیچ مشکل شرعی برای جاری شدن صیغه محرمیت مابین ما وجود نداشت.
گزارش نصر حاکی است، در نهایت قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی رای به قصاص مرد جوان صادر کردند و حال این مرد جوان در انتظار اجرای حکم قصاص خود قرار دارد.
انتهای پیام/
قاتل پرستار جوان تبریزی در انتظار اجرای حکم قصاص/ جسد زن جوان از پارک باغمیشه پیدا شد فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار