شهردار:

رویدادهای افتخارآمیز تاریخی تبریز حاصل فرهنگ والای مردم این شهر است

1400/11/28 - 12:37 - کد خبر: 59147 نسخه چاپی

نصر:  شهردار تبریز گفت: بسیاری از رویدادهای افتخارآمیز تاریخی تبریز، نتیجه فرهنگ والای مردمان این شهر است.

به گزارش نصر، عباس رنجبر در آیین گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز اظهار کرد: بسیاری از اوقات برای شناساندن تبریز باید به سراغ فرهنگ مردم تبریز برویم چراکه بسیاری از رویدادهای افتخارآمیز تاریخی، نتیجه‌ی فرهنگ والای مردمان این شهر است.
وی ادامه داد: در حوزه‌ی مدیریت و اداره کردن جامعه، شخصیت‌های بزرگی در این شهر زیسته‌اند و بدیهی است چنین مردانی را مادرانی فداکار تحویل جامعه داده‌اند.
قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز عامل اصلی امیدواری دیگر شهرهای کشور برای سرنگونی حکومت ستم شاهی
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم گفت: قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز باعث امیدواری دیگر شهرهای کشور برای سرنگونی رژیم طاغوت شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی افزود: اهمیت این قیام تاریخی علیه رژیم ستمشاهی پهلوی به بهترین شکل توسط امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بیان شده است.
برگی با بیان اینکه تبریز هر زمانی که خواست علیه ظلم، نهضتی را شروع کند در نهایت نهضت را به پیروزی می‌رساند، تاکید کرد: تبریز و آذربایجان با پشتیبانی از ولایت فقیه از انقلاب اسلامی حمایت کرده و در این مسیر استوار است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین برگزاری یادمان شهدا و مبارزان قیام ۲۹ بهمن تبریز را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: حفظ و نگهداشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای عمومی است.
وی، استواری مردم تبریز در مبارزه با رژیم فاسد پهلوی را عاملی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: رشادت و ایثارگری مبارزان و انقلابیون تبریز در سال ۱۳۵۶ باید به بهترین شکل به نسل جوان گفته شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا و مجاهدان قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز قدردانی شد.
انتهای پیام/
رویدادهای افتخارآمیز تاریخی تبریز حاصل فرهنگ والای مردم این شهر است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار