مدیر دفتر توسعه خوشه تجهیزات نفت و گاز آذربایجان شرقی تاکید کرد:

حضور موفق فعالان صنعت نفت و گاز در رینوتکس 2019 تبریز

1398/08/18 - 08:27 - کد خبر: 5912 نسخه چاپی

نصر: مدیر دفتر توسعه خوشه تجهیزات نفت و گاز آذربایجان شرقی از حضور موفق فعالان صنعت نفت و گاز در زون تخصصی این بخش در هفتمین دوره نمایشگاه ربع رشیدی رینوتکس 2019 خبر داد.

به گزارش نصر، مدیر دفتر توسعه خوشه تجهیزات نفت و گاز استان در گفت وگو با نصر در خصوص زون تخصصی نفت و گاز هفتمین دوره نمایشگاه ربع رشیدی اعلام کرد این زون با حضور سه شرکت بزرگ خریداران تجهیزات نفت و گاز استان ( پالایشگاه تبریز، شرکت گاز استان، عملیات منطقه 8 گاز رسانی کشور) و با حضور تولیدکنندگان این حوزه تشکیل یافته بود.

خاصاباف هدف اصلی برپایی این زون را اعلام نیازمندی های خریداران بزرگ صنعت نفت و گاز استان به صنعتگران استان دانسته و افزود: این نیازمندی ها در قالب های گوناگون همچون کاتالوگ، مولتی مدیا و نمایش  فیزیکی تجهیزات مورد نیاز مصرف کنندگان در زون یاده شده ارایه شدند.

وی ابراز امیدواری کرد : با تلاش صنعتگران استان و حسن نظر خریداران استانی بیش از پیش نیازمندی های این صنایع در داخل استان تولید و مورد بهره برداری شرکت های بزرگ عرصه نفت و گاز قرار گیرد.
خاصاباف در ادامه از تمامی صنعتگران، ایده پردازان و شرکت های دانش بنیان خواست درصورت داشتن پتانسیل های فنی و علمی در حوزه نفت و گاز با دفتر توسعه خوشه نفت و گاز استان واقع در ولیعصر فلکه همافر مرتبط باشند تا پتانسیل های استانی در حوزه نفت و گاز شناسایی و به واسطه این دفتر با صنعت مربوطه لینک شوند.

انتهای پیام/

حضور موفق فعالان صنعت نفت و گاز در رینوتکس 2019 تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار