مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد؛

بهره‌برداری از باغ‌موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی ظرف سه سال آینده/ آماده همکاری با فعالان هنرهای نمایشی برای تولید اثرهای فاخر سینمایی هستیم

1400/11/27 - 17:37 - کد خبر: 59118 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به ضرورت تکمیل موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، تصریح کرد: ما در ظرف سه سال آینده برنامه ریزی کرده ایم تا باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی را تجهیز و به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار نصر، امیر دریادار رضا عباسی صبح امروز در نشست با نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی، ماموریت خبرنگاران و رسانه ها را در تبیین ارزش های مقاومت و دوره دفاع مقدس بسیار مهم دانست و افزود: ما از تلاش های شما فعالان رسانه ای قدردانی می کنیم و معتقدیم نقش شما در موضوع مهم بیشتر از ماست.

وی نقد رسانه ها را راهگشا و موثر دانست و اظهار کرد: من از خبرنگاران و رسانه ها می خواهم نقد برنامه ها و عملکرد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان را از ما دریغ نکنند و با نقدهای خودشان راهگشای ما باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دوم اسفند آتی خبر داد و افزود: این جشنواره ملی با میزبانی تبریز در پنج محور و در سراسر کشور برگزار شد و جمعاً 1450 اثر جمع آوری شد که 33 درصد این آثار مربوط به آذربایجان شرقی بوده است.

امیر دریادار عباسی گفت: 19 اثر از بین آثار رسیده برگزیده شده و در مراسم اختتامیه از آثار برگزیده قدردانی به عمل خواهد آمد. همچنین یک نمایشگاه جانبی از آثار منتخب نیز همزمان با مراسم اختتامیه در پارک موزه دفاع مقدس تبریز برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم از خانواده های شهدا و نیز فعالان رسانه ای در حوزه دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود دفاع مقدس را متعلق به مردم دانست و افزود: ما در حوزه های مختلف هنرهای نمایشی آماده همکاری با فعالان این بخش برای تولید اثرهای فاخر تلوزیونی و سینمایی هستیم.

امیر دریادار عباسی در ادامه با اشاره به ضرورت تکمیل موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، تصریح کرد: ما در ظرف سه سال آینده برنامه ریزی کرده ایم تا باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی را تجهیز و به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: ابنیه های ساختمانی و مهندسی موزه در سال 96 به پایان رسیده اند و ما برای محتواسازی و غنی بخشیدن به گنجینه موزه دفاع مقدس تبریز طرح جامعی تدارک دیده ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: همراهی مدیریت استان برای تکمیل این موزه بزرگ لازم است. همت ما برای عملیاتی کردن باغ موزه دفاع مقدس تبریز است تا گنجینه دفاع مقدس در پیش روی دیدگاه مردم و علاقمندان به دفاع مقدس قرار گیرد.
امیر دریادار عباسی با بیان اینکه گذشت زمان از خدمت قضا ندارد و از همه لحظات مسئولیت باید استفاده کرد، خطاب به رسانه ها گفت: بهره برداری از پارک موزه دفاع مقدس جزو مهمترین مطالبات فرهنگی شما باشد.

وی به اشاره به پیشینه درخشان آذربایجان در دفاع مقدس، افزود: جایگاه آذربایجان به اندازه پنج استان در دفاع مقدس بزرگ و چشمگیر است و ما باید برای ادای دین به شهدای آذربایجان در دفاع مقدس باید پنج برابر بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام/
بهره‌برداری از باغ‌موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی ظرف سه سال آینده/ آماده همکاری با فعالان هنرهای نمایشی برای تولید اثرهای فاخر سینمایی هستیم محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار