بابک نهرین: 

می خواهند خرابم کنند؛ نگفتم از ایران می روم!

1400/11/27 - 14:26 - کد خبر: 59109 نسخه چاپی

نصر: بابک نهرین با بیان اینکه برخی محافل می خواهند خرابم کنند، شایعات مربوط به مهاجرت خود از ایران را تکذیب کرد.

به گزارش نصر، این بازیگر طنزپرداز تبریزی در گفتگو با رسانه ها گفت: به هیچ وجه نگفته ام از ایران می روم و نمی دانم منشاء این شایعات کجاست.
وی با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده برای وی طی روزهای اخیر گفت: طنز و کمدی همواره در معرض سوتفاهم و سوءبرداشت است اما برخی محافل با هدف تخریب من بر این حواشی دامن می زنند.
بابک نهرین بر عشق خود به تبریز، آذربایجان و ایران تاکید کرد و افزود: فکر نمی کنم نیازی باشد که بعد از دو دهه حضور در صحنه های مختلف، عرق و تعصب خود را به این آب و خاک دوباره ثابت کنم.
این بازیگر توانمند تبریزی تنها هدف خود را شاد کردن دل مردم و ایجاد فضای نشاط در جامعه عنوان کرد و افزود: نمی دانم مشکل برخی از محافل و افراد با من چیست چراکه هرگز بدخواه کسی نبودم و ضرری به دیگران نرسانده ام.
وی در عین حال از فشار و جوسازی علیه خود در آذربایجان و تبریز گله کرد و اظهار داشت: گفته بودم برای فرار از حاشیه ممکن است تبریز را به مقصد تهران ترک کنم اما هرگز از ایران و آذربایجان و تبریز دل نخواهم کند.
بابک نهرین تاکید کرد: این حواشی بنده و دوستانم را در اجرای کارهای بیشتر با انگیزه تر کرده و همچنان برای شاد کردن مردم روی صحنه خواهم بود.
انتهای پیام/
می خواهند خرابم کنند؛ نگفتم از ایران می روم! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار