مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز مطرح کرد:

افتتاح دو هزار و ۳۶۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز/رونمایی از کتاب روایت سرخ

1400/11/27 - 11:51 - کد خبر: 59097 نسخه چاپی

نصر: همزمان با رویداد آیین رونمایی از کتاب «روایت سرخ»، آیین افتتاح دو هزار و ۳۶۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۸۴۵ ریال برگزار شد.

به گزارش نصر، "عادل کاظمی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز قیام مردم تبریز، در آیین رونمایی از کتاب «روایت سرخ» که مجموعه ای از خاطرات جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرافراز شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، از افتتاح همزمان پروژه های قابل افتتاح این شرکت در دهه فجر سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی به حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اشاره کرد و گفت: این شرکت در محدوده شهرستان های تبریز، آذرشهر، خسروشاه و شهرهای اسکو، ایلخچی، سردرود، باسمنج، گوگان، ممقان و سهند وظیفه برق رسانی مطمعن و پایدار را برعهده دارد.
کاظمی تصریح کرد: دهه مبارک فجر یاد آور برگ زرینی از تاریخ ملت حماسه ساز ایران اسلامی می باشد. این فرصتی است تا توانمندی ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به مردم عزیز کشور عرضه شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت توزیع نیروی برق تبریز تعداد دو هزار و ۳۶۵ پروژه مختلف با اعتبار یک میلیارد و ۸۴۵ ریال را که از ابتدای سال ۱۴۰۰ با تلاش شبانه روزی همکاران این شرکت به منصه ظهور رسانده، به مردم همیشه در صحنه تبریز، اسکو و آذرشهر تقدیم می کند.
کاظمی ابراز کرد: با توجه به تکثر تعداد پروژه ها، تعداد ۱۲۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال به عنوان مهمترین پروژه های این شرکت در ایام دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسند.
وی عنوان کرد: امید است که در سال های آینده نیز شاهد پیشرفت چشمگیر و توسعه همه جانبه در این شرکت باشیم چرا که هدف ما تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین است.
وی به پروژه های قابل افتتاح این شرکت خاطرنشان کرد و گفت: در محدوده شهرستان تبریز، ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال، در محدوده شهرستان آذرشهر، ۹پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال، در محدوده شهرستان اسکو،  ۱۲ پروژه با ۴۶ میلیارد ریال در دهه فجر سال ۱۴۰۰ محسوب می شود.
انتهای پیام/
افتتاح دو هزار و ۳۶۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز/رونمایی از کتاب روایت سرخ سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار