همزمان با سالروز قیام مردم تبریز صورت می گیرد؛

کلنگ زنی بزرگترین مسجد تبریز

1400/11/27 - 10:10 - کد خبر: 59089 نسخه چاپی

نصر: همزمان با 29 بهمن ماه سالروز قیام مردم تبریز کلنگ بزرگترین مسجد تبریز زمین زده می شود.

به گزارش نصر، این مسجد که در حوالی کمربندی میانی در اراضی ارتش احداث خواهد شد به جهت مساحت و امکانات از جمله پارکینگ با ظرفیت 1000 دستگاه خودرو ؛ آمفی تئاتر و سالن برگزاری مراسم ؛ این مسجد بزرگترین مسجد تبریز خواهد شد.
مسجد بزرگ تبریز قرار است با برگزاری مراسمی عصر روز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز کلنگ زنی شود.
انتهای پیام/
 
کلنگ زنی بزرگترین مسجد تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 4 نظر

  سردار   2 سالها پیش  

جای این کارا به فکر پل روگذر ارتش باشید ، به فکر تکمیل کردن پروژه ناقص پارک ارتش باشید ، به فکر ساخت یه بیمارستان یا مدرسه یا فضای سبز بیشتر واسه مردم باشید . به فکر حل معظل ترافیک شهر باشید.
مصلا با اون همه پولی که توش هزینه شده ، با اون آمفی تئاتر و دم و دستگاه کم بود واستون ، میخواید فاتحه یه ذره زمینی که قرار بود پارک بشه واسه مردم رو هم بخونین
شرم بر شورای شهر و شهردار و ... !

  شهروند   2 سالها پیش  

چرا این کارا در تبریز میشه
تبریز فقیرترین شهر از نظر فضای سبز و راکدترین پروژه های شهری و بدترین اسفالت شهر و خیابونای تاریک و کمترین اتوبان درون شهریو داره(مقایسه با کرج و مشهد و اصفهان و شیراز)
مکانی که باید بهترین فضای سبزو میساختن بعد از ساخت حوزه علمیه و خوابگاه حوزه حالا مسجد،مگر تبریز مسجد جاکع و مصلی نداره که اونم تازه ناقصه وبدترین جا ساخته شده اینم در بدترین جا

  سالار   2 سالها پیش  

مشکلات مردم حل شد!!

  ناصر   2 سالها پیش  

ولابد این مسجد در قسمتی از اراضی اختصاصی به پارک باغشمال ساخته خواهد شد.
پژوهشیار