خبر/

اسنپ اتوبان تبریز-سهند را تحریم کرد!

1400/11/27 - 10:09 - کد خبر: 59088 نسخه چاپی

نصر: رانندگان اسنپ و خودروهای بین شهری با شروع به کار عوارضی اتوبان تبریز-سهند از ارائه‌ب خدمات به مسافران امتناع می‌کنند.

به گزارش نصر به نقل از یازاکو، صبح امروز پیام‌هایی مبنی بر اخذ عوارضی ۶ هزار تومانی (رفت و برگشت) بدون کوچکترین اطلاع‌رسانی از مبلغ عوارضی و زمان شروع به کار در رسانه های استانی خبرساز شد.
گزارش شهروندان حاکی از آن است که با شروع به کار عوارضی آن هم بدون اطلاع‌رسانی قبلی، رانندگان اسنپ از پذیرش مسافر از مبدا تبریز به سهند یا برعکس خودداری می‌کنند.
با توجه به مسیر قدیم تبریز-سهند که یک مسیر ترانزیتی بوده و جاده اختصاصی آذرشهر و غرب تبریز محسوب می‌شود و ترافیک شدید در ساعات پرتردد دارد، به نظر می‌رسد رانندگان اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی تردد از این مسیر را هم به‌صرفه نمی‌دانند و تصمیم به تحریم اتوبان تبریز-سهند گرفته‌اند!
مطمئنا با این اقدام شهروندان سهند متضرر خواهند شد و رانندگان تاکسی‌ها هم انتظار دارند مبلغ عوارضی به کرایه آنها اضافه شده و کرایه‌های سابق را قبول ندارند.
آخرین تصاویر ارسالی شهروندان نشان می‌دهد که عوارضی اتوبان از ۲۰ بهمن اعمال شده است.
انتهای پیام/
اسنپ اتوبان تبریز-سهند را تحریم کرد! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  علی   2 سالها پیش  

بعد بیست سال یک اتوبان نیمه کاره با اون شیب من درآوردی ساختن حالا هم میخوان چند برابر هزینه هاشو از جیب مردم بیرون بکشند خاک تو سر مسئولین
پژوهشیار