خبر/

قهرمانی زود هنگام مس سونگون در لیگ برتر فوتسال امید

1400/11/26 - 20:05 - کد خبر: 59074 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال در رده ی سنی امید شد.

به گزارش نصر، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دومین روز مرحله ی نهایی لیگ برتر امید به مصاف فرش آرا مشهد رفتند که در پایان با نتیجه 5-2 صاحب برتری شدند. 
در این دیدار مانی قانع دوبار  دروازه نماینده مشهد را باز کرد و امیر رضا بابایی - قاسم نریمانی و محمدشکری هم گل های دیگر نارنجی پوشان را وارد دروازه نماینده خراسان رضوی کردند.
با پیروزی تیم مس سونگون ورزقان برابر فرش آرا مشهد در بازی نخست روز دوم ، برد گهر زمین سیرجان برابر تیم استعدادهای درخشان مشهد با توجه به قانون بازی رو در رو و یا تساوی دو تیم حکم به قهرمانی لاله های نارنجی می داد.
بازی تیم های گهر زمین سیرجان و استعداد درخشان مشهد درحالی که با نتیجه 4-3 به سود نماینده سیرجان در جریان بود با اعتراض تیم مشهد نیمه تمام ماند و با اعلام نماینده فدارسیون این بازی 3-0 به صعود نماینده سیرجان اعلام شد. 
مس سونگون ورزقان با این پیروزی  6 امتیازی شد و یک بازی مانده به پایان مرحله ی نهایی  لیگ برتر امید قهرمانی خود را مسجل کرد و تیم های گهر زمین سیرجان با 3 و دو تیم مشهدی فرش آرا  و استعدادهای درخشان با 1 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار دارند.
نارنجی پوشان آذربایجان از ساعت 14 فردا در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم استعدادهای درخشان مشهد می روند.
مرحله ی نهایی لیگ برتر فوتسال در رده ی سنی امید با شرکت 4 تیم مس سونگون ورزقان - فرش آرا مشهد - استعدادهای درخشان مشهد و گهر زمین سیرجان به میزبانی سیرجان از دیروز 24 بهمن ماه به مدت 3 روز به انجام می رسد.
انتهای پیام/
قهرمانی زود هنگام مس سونگون در لیگ برتر فوتسال امید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار