خبر/

20 کلاس تربیت‌بدنی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

1400/11/25 - 17:28 - کد خبر: 59058 نسخه چاپی

نصر: 20 واحد کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در مدارس آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

به گزارش نصر، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی روز دوشنبه در مراسم افتتاح این واحدها که به صورت پایلوت در دبستان شهید ستارزاده تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اولین قدم در بحث آموزش اصلاح خود است و هرکس که بتواند خود را اصلاح نماید توانایی آموزش و تربیت دیگران را نیز دارد.
جعفر پاشایی خاطرنشان کرد: یکی از پرکارترین معاونت ها در دستگاه آموزش و پرورش معاونت تربیت بدنی است، که کار اصلی این معاونت پرداختن به حوزه تخصصی خود است که در ۳۰ ماه گذشته همزمان با شیوع کرونا در ایران به طور جد به فعالیت های خود پرداخت.
پاشایی گفت: اگر امروز خود را متولی نهاد تعلیم و تعلم عنوان می کنیم باید کاری برای فرزندان آینده ساز این مملکت انجام دهیم و آن چیزی که فرزندان و دانش آموزان ما از معلم ورزش خود می پذیرند، از ما پذیرفتنی نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه حوزه ورزش هم جذابیت دارد و هم به لحاظ انرژی تاثیرگذار است و گره گشای اکثر مشکلات نوجوانان است، خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که ۲۸۰ مرکز برای ورزش داریم و اگر چه این مقدار با استاندارد جهانی فاصله دارد ولی اگر این مراکز در اختیار دانش آموزان و اولیا قرار گیرد، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد شد.
پاشایی گفت: هر مسئله و مشکلی راه حل و برنامه خود را دارد و نمی شود بحث جدی، پیچیده و مشکلی مانند آموزش را بدون برنامه پیش برد و همچنین برنامه های متعددی که حوزه تربیت بدنی و سلامت انجام می دهد می تواند گره گشای کار ما در آموزش باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: بهترین مقطع برای فراهم ساختن سرگرمی دانش آموزان بسترهای ورزشی و تربیت بدنی است و حتی یک متر افزودن بر فضا و محیط مکان های ورزشی برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است.
آذربایجان شرقی حدود ۸۰۰ هزار دانش آموز دارد که در هشت هزار و ۲۰۰ باب مدرسه و ۳۲ هزار و ۸۱۳ کلاس تحصیل می کنند و حدود ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر معلم و مدیر و ۱۰ هزار کارمند ستادی به دانش آموزان خدمات می دهند.
انتهای پیام/
20 کلاس تربیت‌بدنی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار