واکنش دهقان نژاد به اظهارات مدیر عامل متروی تبریز:

اظهارات ضدونقیض "مولوی" در مطالبه / هدف آگاه سازی شهروندان است

1400/11/25 - 11:45 - کد خبر: 59031 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اظهارات مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز در خصوص چالش های این پروژه بزرگ ضد و نقیض بود.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد با اشاره به مناظره صورت گرفته در برنامه مطالبه شبکه سهند اظهار داشت: در خصوص ناپدید شدن ایستگاه 18 خط دو متروی تبریز نیز با وجود اینکه مجری برنامه به دلیل نبود وقت به بنده اجازه شفاف سازی کامل را نداد ولی اظهارات آقای مولوی نیز کاملا ضد و نقیض بود.
وی ادامه داد: در بخشی مدیرعامل محترم بیان می کنند که به دلیل تغییر شیوه حفاری ایستگاه با خاک دفن شده است که در پاسخ به سئوال مجری تلویزیون که آیا همکاران ما می توانند از محل ایستگاه گزارش بگیرند؛ می گویند: بله!
دهقان نژاد افزود: معلوم نیست چرا آقای مولوی به جای پاسخ صریح به سئوالات مطروحه تلاش دارد تا با اظهارات ضد و نقیض موضوع را توجیه کند.
وی ادامه داد: در بخش دیگری از جواب به همان سئوال می گوید پیمانکار پروژه تشخیص داده که شیوه حفاری را تغییر دهد و بدون دریافت ریالی این عملیات را انجام داده است.
دهقان نژاد اضافه کرد: این ادعا نیز کاملا بر خلاف واقعیات است چرا که پیمانکار نمی‌تواند خودسرانه شیوه عمل را تغییر دهد و باید طرح را اجرا کند؛ بر اساس مستندات پیمانکار پروژه درخواست دریافت خسارت میلیاردی از سازمان قطار شهری تبریز کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز معتقد است: پیگیری رسانه ها و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص چالش های شهری صرفا به منظور آگاه سازی عمومی است و مدیران نباید رسانه ها را تحت فشار قراردهند و مانع از جریان آزاد اطلاع رسانی شوند.
گزارش نصر می افزاید، به دنبال انتشار گزارش ویدئویی از پروژه احداث ایستگاه 18 خط دو متروی تبریز از سوی آژانس خبری تحلیلی نصر که با انعکاس وسیع رسانه های همراه بود؛ در طول یک ماه گذشته هیچ اظهارنظری از سوی مدیران مترو ارایه نشده بود تا اینکه روز شنبه در برنامه مطالبه برای اولین بار مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز به این موضوع واکنش نشان داد.
انتهای پیام/
اظهارات ضدونقیض نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار