رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

توسعه سطح گلخانه‌های شهرستان هریس به میزان ۱۰۰ هکتار

1400/11/25 - 09:39 - کد خبر: 59016 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از توسعه سطح گلخانه‌های شهرستان هریس به میزان ۱۰۰ هکتار خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر فتحی صبح امروز دوشنبه در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان هریس در گفتگو با خبرنگاران گفت: مسائلی در خصوص اقلام اساسی و سهمیه شهرستان در زمینه برنج و شکر در شهرستان مطرح شده و مقرر شد سهمیه شهرستان در این دو قلم کالا افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه شهرستان هریس استعداد و پتانسیل خوبی در زمینه توسعه گلخانه داراست که در گذشته مورد غفلت و بی توجهی واقع شده است ادامه داد: اما در حال حاضر ۲۰ هکتار گلخانه به صورت یکجا در این شهرستان ایجاد شده و تلاش می‌شود این میزان به سطح ۱۰۰ هکتار افزایش پیدا کند و خوشبختانه سرمایه گذار نیز در این زمینه وجود دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: شاید در نگاه عمومی چنین تصوری در مورد شهرستان هریس وجود نداشته باشد ولی واقعیت این است که این شهرستان در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی به ویژه در زمینه گوشت مرغ و تخم‌مرغ دارای تولید مازاد بر نیاز مصرف شهرستان است.
وی گفت: برای توسعه آن نیز از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه تسهیلاتی در نظر گرفته شده به شهرستان و ابلاغ شده است که ان شاءالله بتوانیم در زمینه توسعه گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و دامداری‌ها در خدمت سرمایه‌گذاران باشیم.
انتهای پیام/
توسعه سطح گلخانه‌های شهرستان هریس به میزان ۱۰۰ هکتار خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار