رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:

استادان فضیلت امام علی(ع) را به دانشجویان بشناسانند

1400/11/25 - 13:54 - کد خبر: 59011 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاهیان وظیفه دارند در مراکز علمی و دانشگاهی این گنجینه عظیم معرفت و فضیلت‌های این امام همام را به دانشجویان بشناسانند.

به گزارش نصر، "عزیز جوانپور" در مراسم اختتامیه جشنواره همای رحمت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه رجب و فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با تدابیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی دبیرخانه مهدویت و امامت در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شده است و جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با موضوع همای رحمت به دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی واگذار شده است.
وی به مقام والای حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از کسانی که مرور زمان وجود او را روشن تر و نیاز به شناخت وی را ضروری تر می سازد، انسان کامل، امام علی بن ابیطالب(ع) می باشد.
جوانپور افزود: بدون تردید امروزه انسان های تشنه عدالت و معنویت بیش از هر روز دیگر به الگو قرار دادن شخصیت حضرت امیر(علیه السلام) نیازمند است و این امر بستگی به شناخت و آگاهی همه جانبه از افکار، اندیشه ها و سیره و منش آن حضرت می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی پیام دکتر محمد مهدی طهرانچی برای جشنواره همای رحمت را قرائت کرد و گفت: وظیفه ما دانشگاهیان است که در مراکز علمی و دانشگاهی این گنجینه عظیم معرفت و فضیلت های این امام همام را به دانشجویان بشناسانیم و تمام ابعاد زندگی حضرت علی را الگوی زندگی خود قرار دهیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنوارها باید تداوم یابد تا این مجموعه برای ترویج آموزه های دینی به نسل جوان بسیار موثر و توشه ای برای آخرت و برای افزایش وحدت اسلامی نیز مهم و حائز اهمیت باشد.
در پایان این مراسم کتاب «برکات و ره‌آوردهای نماز اول وقت» توسط حجت‌الاسلام ایوب نجفی‌ سردرودی از استادان مدعو و همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تألیف و توسط انتشارات مبین اندیشه قم نخستین بار به چاپ رسیده بود رونمایی شد و از  منتخبین  و داوران این جشنواره با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/
استادان فضیلت امام علی(ع) را به دانشجویان بشناسانند سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار