در گفت وگویی مطرح شد:

سه نفر از کوهنوردان آذربایجان غربی به اردوی کشوری هیمالیا نوردی دعوت شدند

1400/11/24 - 09:45 - کد خبر: 58961 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان غربی، از دعوت سه نفر از کوهنوردان آذربایجان غربی به اردوی کشوری هیمالیانوردی خبرداد.

به گزارش نصر، علی سلیم زاده در گفت و گویی، بیان کرد: اردوهای هیمالیانوردی در ۲ مرحله استانی و منطقه‌ای در راستای شناسایی نفرات منتخب جهت حضور در کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی دماوند برگزار شد.
سلیم زاده افزود:در مرحله استانی این اردوها ۹۳ کوهنورد حضور داشتند که پس از برگزاری اردوهای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی در استان‌ها، کوهنوردان منتخب هر استان از طرف هیئت‌های استانی جهت حضور در مرحله دوم به کمیته هیمالیانوردی فدراسیون معرفی شدند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز افراد منتخب هر استان در اردوهای منطقه‌ای آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی در پنج منطقه در سطح کشور شرکت و لیست نهایی دعوت شدگان به اردوی کشور مشخص شد.
دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان غربی،تصریح کرد:کوهنوردان استانی دعوت شده به اردوی کشوری هیمالیا نوردی، بعد از حضور در ۲ اردوی استانی و منطقه‌ای (شمال‌غرب)، از سوی کادر فنی فدراسیون کوهنوردی به اردوی کشوری هیمالیانوردی دعوت شده اند.
وی اضافه کرد: این کوهنوردان پس از حضور در اردوهای انتخابی هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی کشور که در پاییز و زمستان امسال برگزار شد در نهایت توانستند در لیست نهایی دعوت شدگان به اردوی کشوری قرار گیرند.
سلیم زاده افزود: از آذربایجان غربی در مجموع سه نفر به نام های "محمد رشه" "زینب موسوی" و "محمدرضا عبداله زادگان" هستند که به عنوان نمایندگان استان در این اردو حضور دارند.
وی ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون کوهنوردی کشور، کمپ زمستانی آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی قرار است اسفند سال جاری در منطقه دماوند و با حضور مربیان مطرح ‌خارجی و داخلی برگزار شود.
انتهای پیام/
سه نفر از کوهنوردان آذربایجان غربی به اردوی کشوری هیمالیا نوردی دعوت شدند ایلنا - خبرگزاری کار ایران


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار