خوشبختی چلسی با گل‌های «هاورتز»؛

قهرمانی شیرهای آبی در جام باشگاه‌های جهان

1400/11/23 - 23:12 - کد خبر: 58951 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال چلسی توانست با برتری مقابل پالمیراس به اولین قهرمانی خود در جام باشگاه‌های جهان برسد.

به گزارش نصر، دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان امشب (شنبه) بین تیم‌های فوتبال چلسی انگلیس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و پالمیراس برزیل قهرمان کوپا لیبرتادورس در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار شد و در پایان چلسی توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد تا برای اولین بار در تاریخ این مسابقات قهرمانی را بدست آورد.   
نیمه نخست داین دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ابتدا چلسی موفق شد با ضربه سر روملو لوکاکو به گل اول این دیدار برسد. در ادامه تلاش پالمیراس باعث شد تا این تیم با کمک VAR به پنالتی برسد و سپس رافائل وایگا توانست ضربه خود را تبدیل به گل کند تا بازی به تساوی کشیده شود.  
در نهایت این دیدار پایاپای در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود. نیمه نخست وقت های اضافه با تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم کای هاورتز موفق شد در دقیقه ۱۱۷ از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر برساند. در آخر این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان توماس توخل به پایان رسید. 
هاورتز در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز توانسته بود تک گل دیدار فینال مقابل منچسترسیتی را به ثمر برساند. 
دیدار رده بندی این دیدار نیز با پیروزی چهار بر صفر الاهلی مصر برابر الهلال عربستان به پایان رسید تا نماینده آسیا در این مسابقات چهارم شود. 
انتهای پیام/
قهرمانی شیرهای آبی در جام باشگاه‌های جهان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار