فاز نخست کارخانه سازه های فولادی صنعتی و تجاری افتتاح شد

1400/11/23 - 21:54 - کد خبر: 58947 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، ریاست سازمان صمت استان و سایر مسئولین استانی فاز یک کارخانه پولادین دژ سازه آذربایجان به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر به نقل از مدیر مالی و توسعه، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: این واحد صنعتی در مساحت 10 هزار متر مربع و سرمایه گذاری 650 میلیارد ریال شروع به کار کرد.
 

محسن قارسی با بیان این که با بهره برداری این واحد صنعتی بعرای 70 نفر به صورت مستقیم و 180 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است، به محصولات تولیدی این طرح اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از فاز یک کارخانه 80 هزار تن انواع سازه های فولادی در طول سال تولید می شود.
 

او با اشاره به اهمیت صادرات این محصولات و توسعه اقتصادی استان، ادامه داد: این شرکت با دارا بودن تجهیزات صنعتی به روز دنیا و توان فنی بالا در بخش های مختلف احداث واحدهای صنعتی و تجاری نقش موثری ایفا خواهد نمود.
 

قارسی یادآور شد: تولید این محصولات سبب جلوگیری از خام فروشی انواع تولیدات فولادی، ایجاد ارزش افزوده، افزایش تولید و اشتغال، رشد و اتقاء تراز ارزی کشور خواهد شد.
 
 
گفتنی است، در مراسم افتتاح فاز یک کارخانه سازه های فولادی صنعتی و تجاری به همراه استاندار آذربایجان شرقی، ریاست سازمان صمت استان، فرماندار شهرستان شبستر، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان و مسئولین ذیربط استانی و شهرستانی از فرآیند تولید بازدید بعمل آمد.
​انتهای پیام/
فاز نخست کارخانه سازه های فولادی صنعتی و تجاری افتتاح شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  علی گل محمدی   2 سالها پیش  

من به این روز پیشرفت افتخار میکنم وبهترینهارا ارزو دارم
پژوهشیار