معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

17 باب زمین چمن ورزشی مصنوعی در محلات کم‌برخوردار تبریز احداث شده است

1400/11/23 - 17:29 - کد خبر: 58941 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: در چند سال اخیر ۱۷ باب زمین چمن ورزشی مصنوعی در محلات کم‌برخوردار این شهر احداث شده است.

به گزارش نصر، یعقوب نامی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در همین راستا ۲ باب زمین ورزشی چمن مصنوعی نیز در انتهای محلات طالقانی و کجوار در حال احداث است.
وی اظهار داشت: شهرداری تبریز تلاش می کند تا در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و انجام فعالیت ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به نیاز و خواسته های شهروندان در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش نیز پاسخ دهد و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی آنان فراهم کند.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: در زمان کنونی زیرسازی، تهیه و نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال به ابعاد میانگین ۶۵*۹۵ متر در آخر محله طالقانی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا است.
نامی، با بیان اینکه زیرسازی و نصب چمن مصنوعی در زمین محله کجوار نیز به ابعاد ۱۰۰*۷۰ در آستانه شروع مراحل اجرایی است، ادامه داد: مرمت، بازسازی و آماده سازی همه سالن های چندمنظوره ورزشی - بحران شهرداری تبریز نیز از طریق مناطق شهرداری در حال انجام است.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/
17 باب زمین چمن ورزشی مصنوعی در محلات کم‌برخوردار تبریز احداث شده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار