خبر/

معاون وزیر ورزش در ارومیه بستری شد

1400/11/23 - 11:35 - کد خبر: 58921 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان به دلیل حال نامساعد در پیرانشهر، هم اکنون در ارومیه بستری شده و حال او رو به بهبود است.

به گزارش نصر، کیومرث پورایراندوست روز جمعه در گفت و گویی افزود: "مریم کاظمی پور" معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در سفری دو روزه به منظور افتتاح چهار پروژه در دهه فجر، دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  و نشست با نواب رییس بانوان به آذربایجان‌غربی سفر کرده بود ولی روز گذشته به دلیل افت فشار و بدی حال سفر را نیمه کاره رها کرد.
وی گفت: هم اکنون معاون وزیر ورزش در بیمارستان بستری بوده و با اعلام پزشک معالج، ۲ روز باید در بیمارستان بماند با این حال هم اکنون حال وی مساعد و رو به بهبودی است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بعد از این اتفاقات برنامه‌های امروز جمعه که دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی و نشست با نواب رییس بانوان لغو شد.
روز گذشته در حضور کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان، سالن‌های ورزشی خلیفان و جوانان مهاباد و سالن ورزشی پیشیار پیرانشهر افتتاح و سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی این شهرستان به بهره برداری رسید
برای افتتاح سالن ورزشی خلیفان با مساحت ۱۳۶۰ مترمربع اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی شهرستان مهاباد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و  فاز یک سالن سرپوشیده چمن مصنوعی پیشیار شهرستان پیرانشهر با مجموع مساحت ۱۳۰۰ مترمربع اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/
معاون وزیر ورزش در ارومیه بستری شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار