فرصتی دوباره برای اوج پرشور ها

1400/11/23 - 10:06 - کد خبر: 58911 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در اولین دیدار از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۶ امروز به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

به گزارش نصر، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز با سه دیدار شروع می شود که تیم تراکتور تبریز پس از گذراندن یک نیم فصل ضعیف و پر حاشیه به دنبال یک شروع دوباره است؛ شروعی که می تواند تیم را از بحران خارج کند تا بالاخره تکلیف واگذاری یا عدم واگذاری تیم مشخص شود.
شاگردان سولدو که نیم فصل قبلی را با پنجره بسته و بازیکنان محدودی به پایان رساندند، حال با خرید چند بازیکن و احتمال پیوستن چند بازیکن جدید دیگر امیدوارند از پایین جدول جدا شوند و خیال هواداران را از این بابت راحت کنند.
 سرخ پوشان تبریزی که در فصل نقل و انتقالات مهدی کیانی، هافبک سابق خود، نادر محمدی و محمد بلبلی را به این تیم جذب کرده اند، می توانند با جذب بازیکنان مورد نظر تیم را تقویت کنند و از بحران نجات یابند.
تیم تراکتور در نیم فصل اول رقابت ها توانسته بود معدود پیروزی خود را مقابل تیم صنعت نفت آبادان با پیروزی سه بر صفر کسب کند که می توان گفت بهترین نتایج پرشور ها در نیم فصل اول بود و پس از آن نوار باخت ها و تساوی های این تیم شروع شد.
البته شاگردان منصوریان وضعیت خوبی نسبت به حریف خود دارند و در دو بازی آخر خود در لیگ ۲ پیروزی بدست آورده بودند و نیم فصل را با ۲۲ امتیاز و حضور در رده هشتم جدول به پایان رساندند. تیم تراکتور هم با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و سه بازی خود را با تساوی به پایان برده است.
از نکات جالب این دیدار حضور علیرضا منصوریان، سرمربی اسبق تراکتور ها در نیمکت مقابل است که خاطرات خوشی را با این تیم در تبریز تجربه نکرد.
در دیگر بازی های امروز هم سپاهان به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود و پدیده قعر جدولی هم مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است دیدار دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز در آبادان برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
فرصتی دوباره برای اوج پرشور ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار