امام جمعه تبریز:

پیشکسوتان ارتش سرمایه های دفاع مقدس هستند

1400/11/22 - 13:47 - کد خبر: 58880 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل‌هاشم در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه پیشکسوتان ارتش مردان بزرگ، نمونه‌های ایثار و تلاش هستند که باید همیشه قدرشناس آنها بود، تکریم پیشکسوتان را لازمه توسعه فرهنگ احترام در جامعه دانست.
وی اظهار داشت: پیشکسوتان ارتشی سالیان سال برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های بسیاری نموده‌اند و خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند و امروز مفتخریم که این عزیزان را در میان خود داریم.
آل هاشم با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه بیشتر جلسات تجلیل از پیشکسوتان عرصه جنگ، ادامه داد:  این مردان بزرگ نمونه‌های ایثار و تلاش هستند و سرمایه‌های گران‌بهای این نظام محسوب می‌شوند.
وی اضافه کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران کسانی در میان این عزیزان داریم که حتی در رژیم ستمشاهی زندانی بوده و مشقات فراوانی متحمل شده‌اند که نباید ما به عنوان رفیق نیمه راه برای افرادی باشیم که با تمام توان برای این مرز و بوم و امنیت ما زحمت کشیده‌اند.
آل هاشم گفت: خاطرات و نوشته‌های این عزیزان هم در حوزه دفاع مقدس و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند هستند و باید برای نشر آنها در میان جوانان تلاش شود.
وی با اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح و نظامیان در میان مردم در مورد قدرت نظامی ایران، گفت: امروز ما سلاح‌هایی داریم که حتی می‌توانیم صادر کنیم و موشک‌هایی داریم که لرزه به اندام دشمنان می‌افکنند که باید قدردان نظامیان و تدابیر رهبر معظم انقلاب باشیم.
به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان نیز در این مراسم از ارتش به عنوان نیروی مسلح خادم ملت یاد کرد و گفت: ارتش در زمان دفاع مقدس کارنامه ای بس درخشان از خود به جای گذاشت و در زمان حاضر نیز در ارایه انواع خدمات به مردم در حوادث و اتفاقات مختلف طبیعی و غیرطبیعی همراه مردم است.
امیر امیرحسین شفیعی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش هم اکنون به لحاظ رزمی در آمادگی کامل به سر می برد.
انتهای پیام/
پیشکسوتان ارتش سرمایه های دفاع مقدس هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار