خبر/

رییس جمهور مردم را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن دعوت کرد

1400/11/21 - 23:04 - کد خبر: 58864 نسخه چاپی

نصر: رییس‌جمهور با بیان این که ۲۲ بهمن را باید گرامی داشت، گفت: مردم با رعایت اصول بهداشتی طبق برنامه‌های اعلام شده با شرکت در راهپیمایی، جلوه عظمت و شکوه انقلاب را به همگان نشان دهند.

به گزارش نصر، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ یاد و خاطره شهدای آن روز و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و از  ۲۲ بهمن سال ۵۷ یاد می کنیم.
رئیسی اظهار داشت: حقیقت آن است که امروز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ را برگزار می کنیم باید بدانیم که امروز چه شرایطی داریم جبهه انقلاب دارای چه ویژگی هایی است و جبهه کسانی که مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و دشمنی می کنند و همواره بر دشمنی خود پافشاری می کنند آن ها کجا قرار دارند دارای چه ویژگی هایی هستند.
رییس جمهور خاطر نشان کرد: شناخت این به ویژه برای نسل جوان مهم است تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که مرزها و خطوط را  بشناسیم گاهی برای معرفت افزایی و بصیرت تاکید می کنند و جهاد تبیین را برای نخبگان تاکید می کنند می فرمایند که نخبگان برای بیان شرایط و وضعیت موجود وظیفه دارند جهاد تبیین وظیفه همه ماست که بگوییم در چه شرایطی قرار داریم.
رئیسی تاکید کرد: این روز را باید گرامی داشت و مشکلی که این روزها داریم مساله کروناست باید به شکلی که بشود اصول بهداشتی رعایت شود و سلامت مردم به طور کامل تامین شود و مورد خدشه قرار نگیرد مردم عزیز طبق آنچه که اعلام می شود در شهرهای غیر قرمز راهپیمایی صورت می گیرد و در شهرهای قرمز هم آن چنان که اعلام شده است انشاالله راهمپیایی صورت می گیرد امیدواریم شکوه و عظمت ۲۲ بهمن آن چنانکه حقیقت این روز است انشاالله برای همگان بیش از پیش جلوه کند.
انتهای پیام/
رییس جمهور مردم را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن دعوت کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار