مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

پایداری مشاغل و توسعه فضای کسب و کار باتسهیل و رفع موانع تولید فراهم می شود

1400/11/20 - 21:11 - کد خبر: 58825 نسخه چاپی

نصر: در نشست تخصصی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با رئیس سازمان صمت استان بر تسهيل و رفع موانع توليد استان با هدف پایداری مشاغل و توسعه فضای کسب و کار تاکید شد.

به گزارش نصر، حسین فتحی در دیدار اعضای شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت در آذربایجان شرقی با رئیس سازمان صمت استان با اشاره به ظرفیت های بالای شورای هماهنگی، بر توسعه همکاریها، یکپارچه سازی و بهره مندی از ظرفیت های فیمابین با هدف پایداری و تثبیت اشتغال و توسعه اقتصادی تاکید شد.
حسین فتحی با بیان اینکه بیش از ۷۵ در صد از جمعیت استان از خدمات مجموعه ادارات تابعه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی در استان بهره مند هستند افزود: با همت و تلاش مجموعه ادارات و همکاری و همراهی کانون ها و تشکل های کار گری و کارفرمایی و تعاونگران شاهد ارزش آفرینی و ارائه خدمات  به قشر عظیمی از مردم استان هستیم.
فتحی با قدردانی از همکاری خوب سازمان صمت استان در اجرای برنامه های راهبردی وزارت در استان از مدیرکل این سازمان قدردانی کرد.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: ارائه به موقع خدمت و تولید ارزش در جامعه از اولویت های کاری سازمان صمت استان است
رئیس ساز مان صنعت ،معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت کسب رضایت مردم وتولید ارزش دراستان از مهم ترین اهداف این ساز مان می باشد.
پرنیان در دیدار اعضای شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی در استان با اشاره به ظرفیت های مهم این دو مجموعه و نقش آن در پایداری مشاغل و توسعه اقتصادی خاطر نشان کرد به لحاظ توانمندیهای موجود در مجموعه ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انسجام و اتحاد بوجود آمده فضای کاری مشترک برای ارزش آفرینی در حوزه‌های هدف فراهم گردیده و وجود مدیری توانمند در راس این شورا ظرفیت و فرصت ویژه ای را برای ارائه خدمات مشترک برای پویایی در عرصه تولید و تولید ثروت و بهبود معیشت مردم فراهم گردیده و این ساز مان با تمام وجود آماده همکاری برای ارزش آفرینی در استان  در بخشهای مختلف می باشد .
انتهای پیام/
پایداری مشاغل و توسعه فضای کسب و کار باتسهیل و رفع موانع تولید فراهم می شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار