خبر/

افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در منطقه ارسباران

1400/11/20 - 16:23 - کد خبر: 58817 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان شهرستان‌های اهر، کلیبر و هریس چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان‌ها افتتاح شد.

به گزارش نصر، با حضور مسئولان شهرستان اهر خط تغذیه دوم ۲۵psi برای تقویت فشار گاز اهر با سایز ۱۰ اینچ به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، مراسم بهره برداری از آسفالت‌ ۱۷ کوچه شهر اهر با هزینه ۳۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی پروژه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به همراه کلنگ زنی مجتمع چند منظوره ورزشی، تفریحی و رفاهی آموزش و پرورش اهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع به زمین زده شد.
هم‌چنین با حضور مسئولان شهرستان کلیبر، افتتاح ۱۱۰ کیلومتر جاده دسترسی به مزارع و باغات در چهار روستا و ۷۲ رشته کانال، نهر و سردهنه در ۲۰ روستای این شهرستان احداث و مرمت و چندین طرح تولیدی، مخابراتی، راهداری با بیش از ۷۷ میلیارد ریال و ۱۰ واحد مسکونی از طریق نمایندگی خدمات بهزیستی بخش آبش احمد این شهرستان با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد ریال تحویل مددجویان شد.
با حضور مسئولان شهرستان هریس نیز چندین طرح شامل افتتاح ۸۷۲۰ واحد بهسازی و مقاوم سازی شده مسکن روستایی که تاکنون ۸۵ درصد واحدهای مسکن روستایی این شهرستان مقاوم سازی شده‌اند و پنجاه و هشتمین واحد از واحدهای مسکن محرومان با اعتبار تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهر کلوانق شهرستان هریس با هزینه ۳۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در منطقه ارسباران خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار