استاندار آذربایجان‌شرقی:

مشکل ورودی و خروجی‌های تبریز برطرف شود

1400/11/20 - 15:13 - کد خبر: 58815 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مسیرهای ورودی و خروجی یکی از گرفتاری‌های اساسی تبریز در زمان‌های بحرانی همچون زلزله و آتش‌سوزی های وسیع است که باید اقدامات لازم برای رفع آن انجام گیرد.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی افزود: نهادهای مسوول اجرای طرح های زیرساختی که طرح هایشان را تا کنون آماده کرده ولی اجرایی نکرده اند، باید از فرصت سفر ریاست جمهوری به استان استفاده کنند.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بافت فرسوده تبریز اظهار داشت: با اعتبارات دولتی در بخش مسکن نمی توان بیش از ۲۰ درصد موفق شد و به همین دلیل باید از ظرفیت سرمایه گذاران در بخش مسکن بهره مند شد.
خرم گفت: بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری در حوزه مسکن در بافت فرسوده است و در این خصوص چندین سرمایه گذار نیز اعلام آمادگی کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه مسوولان نسبت به بافت فرسوده باید بیش از مردم باشد ، افزود: در کارگروه کالبدی و زیربنایی شورای پدافند غیرعامل استان باید به جد به این مساله پرداخت شود.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: موضوع جابجایی منطقه حاشیه نشین تبریز که بر روی گسل تبریز قرار دارند، بسیار مهم است و با وجود تعیین مکان، به دلیل ناهماهنگی بین شهرداری و پیمانکاران، پروژه آغاز نشده که باید هر چه سریع تر اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.
وی با تاکید بر اینکه پیوست پدافند غیرعامل باید برای تمامی پروژه های حساس و مهم تهیه شود، اضافه کرد: تهاجم های سایبری یکی از مسایل اصلی کشور است که باید نسبت به آن طرح مقابله ای و جایگزین داشته باشیم.
انتهای پیام/
مشکل ورودی و خروجی‌های تبریز برطرف شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار