مدیر سلامت شهرداری خبر داد:

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به تبریز

1400/11/20 - 15:43 - کد خبر: 58814 نسخه چاپی

نصر: مدیر سلامت شهرداری تبریز گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی و شدت شیوع سویه امیکرون، محدودیت خاصی اعمال شده و در این راستا ضروری است از برگزاری هر گونه برنامه‌های عمومی که منجر به اجتماع شود، با توجه به رنگ‌بندی شهر تبریز که در آستانه قرمز شدن است، به طور جدی ممانعت شود تا اجازه ندهیم که این ویروس در سطح کشور جولان‌گری کند.

به گزارش نصر، محمد حسین حسن زاده با اعلام این خبر، گفت: به دلیل خصوصیاتی که این ویروس دارد، باید بسیار جدی شویم و باور کنیم که سرعت شیوع امیکرون چندین برابر بیشتر از دلتا است.
وی درباره اقدامات لازم جهت پیشگیری از ویروس کرونا، یادآور شد: طبق توصیه‌ها بایستی از ماسک استفاده کرده، فاصله اجتماعی را رعایت کرده و در تجمعات وارد نشویم و محیطی با تهویه مناسب داشته باشیم.
وی همچنین رعایت شرایط خاص کرونایی را در ناوگان حمل و نقل عمومی لازم دانست و افزود: مسافرگیری با ظرفیت و سرنشین کم و استفاده از ماسک برای مسافران اتوبوس‌ها و قطارهای شهری و تاکسیرانی الزامی بوده و از هر گونه دورهمی‌ها و سفرهای غیر ضروری در شهر بایستی اجتناب کنیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسن زاده ابراز امیدواری کرد: در صورت رعایت دستورالعمل‌ها، امیدواریم محدودیت‌های سراسری در سطح کشور ایجاد نشود.
انتهای پیام/
 بازگشت محدودیت‌های کرونایی به تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار