مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی و اردبیل:

74 فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز واگذار می‌شود

1400/11/20 - 12:33 - کد خبر: 58806 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی و اردبیل از واگذاری ۷۴ فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، رامین پورحسن روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن ماه، در «آیین واگذاری ۲۱۴ فقره از اسناد و املاک غصب۰ شده توسط خاندان پهلوی به مردم» اظهار کرد: آمار کلی قراردادهای بند «ج» که از سال ۱۳۹۴ در استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی واگذار شد، در مجموع ۳۵۷۵ مورد بود.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از این تعداد ۳۳۷۰ مورد در شهرستان میانه، ۱۳۱ مورد در فیروز آباد خلخال و ۷۴ مورد در تبریز واگذار شد که رقم ریالی آن بالغ بر ۹۱ میلیارد تومان و مساحت کلی آن نیز ۴۰ هکتار است.
وی افزود: در سال جاری نیز ۲۱۴ قرارداد واگذار خواهد شد که ۱۴۰ مورد آن در شهرستان میانه و ۷۴ مورد آن مربوط به محله کوی امام رضا(ع) طالقانی تبریز است.
پورحسن همچنین بیان کرد: مساحت زمین‌های واگذار شده در میانه ۱۶ هزار متر مربع و در تبریز ۵۰۰۰ مترمربع بوده و ارزش آنها نیز ۳۷ میلیارد تومان است.
وی در پایان تاکید کرد: بنابه دستور رهبر معظم انقلاب، واگذاری این قراردادها هیچگونه هزینه‌ای نداشته و قرادادها و اسناد مالکیت به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/
74  فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز واگذار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار