//اطلاع رسانی// گزارش نصر از آیین افتتاح فاز یک و کلنگ زنی فاز دو شرکت کیمیا پرور؛

فاز دو شرکت کیمیا پرور کلنگ زنی شد

1400/11/23 - 10:19 - کد خبر: 58798 نسخه چاپی

نصر: اصلی ترین برنامه مد نظر دولت، اولويت بحث دام و طیور و تسهیلات آن به صاحبان صنایع است.

به گزارش نصر، طرح پروژه تولیدی انواع خوراک دام، طیور و آبزیان شرکت کیمیا پرور ارسباران صبح روز سه شنبه 19 بهمن ماه افتتاح و با حضور جمعی از مسئولان استانی، فاز دو این شرکت کلنگ زنی شد.
"رضا فهمی" مدیر عامل شرکت کیمیا پرور با اشاره به اهداف این پروژه گفت: این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع غذایی و دام و طیور و آبزیان، تسهیل در ارائه خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به تولید کنندگان این بخش، افزایش راندمان و کاهش هزینه تبدیل مواد غذایی را در برنامه دارد.





 
وی افزود: این طرح با پیش بینی 27 هزار و 500 تن در سال ظرفیت تولید و با 350 میلیارد ریال سرمایه ثابت و اشتغال مستقیم برای 13 نفر آغاز به کار می کند.
فهمی با اشاره به کارخانه دان گفت: مجموعه کیمیا پرور به عنوان یکی از بزرگترین واحد های تولید جوجه یک روزه در استان اکنون بعد از سه واحد مرغ مادر، در مرحله بهره برداری از چهارمین واحد است. 




 
وی تاکید کرد: انشالله با راه اندازی کشتارگاه صنعتی طیور این مجموعه در سال آتی و تکمیل زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ، هدف گذاری ما تولید 20 هزار تن گوشت در سال است.
در ادامه سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، "محمد کلامی" با مقدمه ای درباره برنامه های دولت در این حوزه، گفت: اصلی ترین برنامه مد نظر دولت، اولويت بحث دام و طیور و تسهیلات آن به صاحبان صنایع است.
وی ادامه داد: جلساتی که با وزیر جهاد داشته ایم نیاز مصرفی استان خود را اعلام کردیم، تلاشمان این است که استان را در تولید مرغ خودکفا کنیم.





وی تاکید کرد: از تلاش چنین مجموعه هایی استقبال می کنیم و امیدواریم چنین واحد هایی روز به روز اضافه شوند.
در پایان این مراسم از فاز دو این شرکت کلنگ زنی به عمل آمد.
انتهای پیام/
فاز دو شرکت کیمیا پرور کلنگ زنی شد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار