معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی برگزار می‌شود

1400/11/19 - 16:12 - کد خبر: 58775 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در سایر شهرستان‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون، اظهار داشت: طبق قانون تمامی  کارکنان دستگاه های دولتی باید واکسن کرونا تزریق  کنند و به اداراتی که درصد واکسن نزده های کارکنان آن بیشتر است، تذکر داده شود.
وی ادامه داد: متاسفانه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان های میانه، مرند، جلفا و هریس پایین تر از سایر شهرستان هاست و ضرورت دارد فرمانداران این شهرستان ها اقدامات لازم برای افزایش میزان رعایت پروتکول های بهداشتی را انجام دهند.
محمدی گفت: همه جلسات اداری باید به مدت حداکثر۹۰ دقیقه با کمتر از ۳۰ نفر برگزار شود و ماموریت های اداری غیرضروری به مدت ۲ هفته و در طول اعمال محدودیت های سویه امیکرون تعویق شوند و اصناف نیز نسبت به دریافت کد اقدام کنند.
وی تاکید کرد: برگزاری تجمعات فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آیینی در اماکن مسقف حداکثر با ۲۰ درصد ظرفیت فضا و نباید بیش از ۹۰ دقیقه برگزار شود. 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۹ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: در شهرهای قرمز به مدت ۲ هفته تمام کلاس های دانشگاهی و مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شود. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و این رقم، قابل قبول نیست، ادامه داد: رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم در جامعه ایفا می کنند و باید از این ظرفیت برای تشویق مردم جهت تزریق واکسن استفاده کرد. 
انتهای پیام/
راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار