عضو شورای روستای آرپادره سی مطرح کرد:

آرپادره سی مخالف بخش باسمنج است / بخش شدن به ضرر ماست

1400/11/23 - 12:12 - کد خبر: 58741 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای روستای آرپادره سی گفت: باسمنج نمی‌تواند که بخش باشد، درآمد باسمنج حتی از روستای ما کمتر است، حریم باسمنج تنها یک برابر است و عملا با آن حریم درآمدی برای پیشرفت خود نخواهد داشت.

به گزارش نصر، "اسماعیل فرجی" در گفتگوی تلفنی با نصر در واکنش به مصوبه بخش باسمنج، گفت: به طور کامل این مصوبه به ضرر آرپادره سی است، راه ارتباطی ما به آرپادره سی مساعد نیست و با این مصوبه وضعيت ما بدتر نیز می شود.
وی ادامه داد: مردم آرپادره سی کاملا مخالف این مصوبه هستند، ما به مردم صراحتا معایب بخش را اعلام کرده ایم، مردم روستا هایی که موافق بخش هستند اصلا اطلاعاتی درباره معایب این مصوبه ندارند، با این مصوبه کمر روستا هایی که در داخل بخش باسمنج هستند می‌شکند، بجای برخی فرافکنی ها بهتر است کسانی که از این مزایا و معایب اطلاع دارند صحبت کنند، کارشناسان بهترین مرجع هستند تا معایب بخش را به مردم بگویند، اما برخی دست ها اجازه نمی‌دهند تا صحبت های کارشناسی شده و حقیقت بخش بیان شود.
وی در ادامه با بیان اینکه به فکر رشد و پیشرفت آرپادره سی هست، گفت: به حضرت عباس قسم ما بخش را نمی‌خواهیم، برخی از مسئولین به ما طومار می‌دهند که به مردم بدهید امضا کنند که ما بخش را می‌خواهیم! اهالی شریف آرپادرسی به دنبال آبادانی و پیشرفت روستایشان هستند و نمی‌خواهند وضعیتشان را بدتر کنند.
فرجی خاطرنشان کرد: باسمنج نمی‌تواند که بخش باشد، درآمد باسمنج حتی از روستای ما کمتر است، حریم باسمنج تنها یک برابر است و عملا با آن حریم درآمدی برای پیشرفت خود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: مردم این روستا نمی‌خواهند بنام بخش باسمنج در این بخش قرار داشته باشند و روز به روز پسرفت کنند.
انتهای پیام/
آرپادره سی مخالف بخش باسمنج است / بخش شدن به ضرر ماست محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار