سرمربی تیم ملی فوتسال ایران؛

فوتسال در رگ و ریشه آذربایجان وجود دارد

1400/11/19 - 09:15 - کد خبر: 58721 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: هرگز خاطرات خوبم در تبریز را فراموش نمی کنم چراکه در اولین تجربه حضورم در تبریز توانستیم قهرمانی لیگ را بدست آوریم.

به گزارش نصر، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و دومین آقای گل فوتسال جهان، در گفتگوی اختصاصی با نصر در خصوص حساسیت های بالای این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران گفت: این لیگ در سطح بسیار بالایی دنبال می شود و چهره های جوان زیادی در این مسابقات درخشیدند که می توانند آینده فوتسال ایران را تضمین کنند اما به شرطی که پای این جوانان ایستاد و فقط به دنبال نتیجه گرایی نباشیم بلکه به دنبال آینده سازی این جوانان باشیم.
شمسایی در ادامه افزود: این فصل بخاطر تلاش های پنج تیم بالای جدول از جذابیت خاصی برخوردار است و هر تیمی که مستحق قهرمانی باشد قطعا به این عنوان دست خواهد یافت. 
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین درخصوص وضعیت تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: تمام هدف من و ریاست فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال بر تغییر نسل و جوان گرایی است که این اتفاق قطعا تاوان خواهد داشت و من قبل از قبول این سمت می دانستم که با تغییر نسل فوتسال ایران، حتما روز های سختی را سپری خواهم کرد و شعارمان این است که بسوزیم تا بسازیم.
این رشته در جام جهانی مقام سوم کسب کرده و یک چهره بین المللی دارد و اینکه به شهر های مختلف برای دیدن بازی ها می روم برای این است که بتوانیم به فوتسال کمک کنیم و تمام هدف ما آینده فوتسال است ولو اینکه ممکن است چیزی را از دست بدهیم اما من برای سختی اینجا آمده ام. در کل هرکسی که صلاحیت بازی در تیم ملی را داشته باشد دعوت خواهیم کرد و فضایی ایجاد خواهیم کرد تا نحوه بازی که در تیم های باشگاهی دارند در تیم ملی هم داشته باشند.
آقای گل اسبق فوتسال جهان همچنین با تاکید بر ظرفیت بالای فوتسال تبریز و آذربایجان گفت: من سال ها پیش خاطرات خوبی با تیم دبیری تبریز داشتم و قهرمان ایران شدیم که این روز ها را هرگز فراموش نمی کنم و دلیلش هم این بود که من اولین سال های مربی گری خودم را در این تیم شروع کردم و بازیکنان خوب و نام داری از قدیم الایام در تبریز حضور داشتند و بازیکنان تاثیر گذار زیادی از این منطقه معرفی شدند.
در تیم مس سونگون و سایر تیم های لیگ برتری بازیکنان ترک زبان زیادی حضور دارند که نشان می دهد فوتبال در رگ و ریشه آذربایجانی ها قرار دارد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
فوتسال در رگ و ریشه آذربایجان وجود دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار