نوای سومین دوره جشنواره موسیقی موغام در تبریز طنین انداز شد

1400/11/18 - 23:20 - کد خبر: 58719 نسخه چاپی

نصر: سومین دوره جشنواره موسیقی موغام همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با اجرای آثار بخش ضربی در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، سومین دوره جشنواره سراسری موسیقی موغام به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با مشارکت انجمن موسیقی موسیقی آذربایجان شرقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از صبح امروز با برگزاری بخش ضربی در فرهنگسرای الغدیر آغاز به کار نمود.
با توجه به شرایط ویژه کرونایی کشور و تبریز، این دوره از جشنواره به صورت مجازی پوشش داده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک‌های زیر اقدام به تماشای اجراهای شرکت‌کنندگان در سومین دوره جشنواره سراسری موغام بپردازند.
لازم به ذکر است، داوران این جشنواره نیز از صبح امروز با حضور در فرهنگسرای الغدیر در حال داوری اجراها هستند. با اتمام اجراهای بخش ناغارا، قاوال و قوشا ناغارا، مسابقات بخش خوانندگی گروه سنی الف طی ساعات آتی ادامه خواهد داشت.
همچنین اجرای آثار بخش نوازندگی تار، عود، قانون و بالابان از ساعت 9 تا 14 فردا انجام می شود. بخش خوانندگی گروه سنی ب نیز از ساعت 15 تا 20 فردا در فرهنگسرای الغدیر برگزار می شود.
انتهای پیام/
نوای سومین دوره جشنواره موسیقی موغام در تبریز طنین انداز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ائلشن   3 ماه پیش  

من ۱۳ سالم هست من از ،بچه گی به خواننده و موغام علاقه زادی داشتم ومن الان میخوام در مسابقه شرکت کنم تا برنده بشم
پژوهشیار