فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق؛

سارق مغازه و خودرو در چاراویماق دستگیر شد

1400/11/18 - 17:27 - کد خبر: 58707 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق گفت: سارق سابقه داری با چهار فقره سرقت خودرو، داخل خودرو و سرقت مغازه در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش نصر، سرهنگ فرامرز بابایاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت، معابر و خودرو در سطح شهرستان چاراویماق، بلافاصله موضوع با جدیت در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند، سارق سابقه داری را شناسایی کنند، بیان کرد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق اعلام کرد: در بازرسی از پاتوق موردنظر مقادیری انگشتر و ضبط مسروقه کشف و متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف شکلات خارجی قاچاق در چاراویماق
فرمانده انتظامی چاراویماق همچنین به کشف شکلات خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۷ میلیون ریال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ، ماموران انتظامی یگان امداد و پلیس آگاهی، در حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف می‌کنند.
سرهنگ فرامرز بابایاری تشریح کرد: ماموران در بازرسی از سواری پژو تعداد ۳هزار و ۶۴۵ عدد انواع شکلات خارجی کشف کردند.
وی اعلام کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق در دستور کار پلیس قرار داشته و مردم در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک حتما با ۱۱۰ تماس داشته باشند.
انتهای پیام/
سارق مغازه و خودرو در چاراویماق دستگیر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار