مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس خبر داد:

آغاز اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری ارس به شرکت های فناور و دانش بنیان

1398/08/16 - 17:39 - کد خبر: 5868 نسخه چاپی

نصر: مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس هم از آغاز اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری ارس به شرکت های فناور و دانش بنیان خبر داد.

به گزارش نصر، پریسا بهلولی افزود: سال گذشته صندوق پژوهش و فناوری ارس برای اولین بار در شمال غرب کشور و در بین مناطق آزاد ایران تاسیس شد و امسال همزمان با نمایشگاه رینوتکس 2019 تبریز فعالیت خود را با پرداخت تسهیلات تصویب شده به شرکت های دانش بنیان مستقر در منطقه آزاد ارس آغاز می کند.
وی اضافه کرد : هم اکنون 11 شرکت دانش بنیان نوپا، چهار شرکت دانش بنیان صنعتی، 34 شرکت فناور نوپا، 53 شرکت فناور صنعتی و هفت شرکت استارتاپی در منطقه آزاد ارس فعالیت می کنند.
بهلولی با اشاره به مشوق های ارائه شده به شرکت های فناور، دانش بنیان و استارتاپ ها، گفت: در منطقه آزاد ارس علاوه بر مزایای قانونی تعریف شده برای تمام فعالان اقتصادی و صنعتی، مشوق های جدیدی نیز برای شرکت های فناور و دانش بنیان تعریف شده است تا این افراد خلاق، بیش از پیش برای حضور در ارس علاقمند شوند.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس خاطرنشان کرد: تحویل سوله های آماده برای تولید و حل مشکلات مالی این شرکت ها با تاسیس صندوق پژوهش و فناوری در منطقه آزاد ارس مهیا شده است و همه نیازهای این شرکت ها پوشش داده می شود.
پریسا بهلولی افزود: 50 هکتار زمین در منطقه آزاد ارس برای تولید و صادرات محصولات دانش بنیان اختصاص یافته است و در آینده نزدیک سوله ها و دفاتر کار در این محل ایجاد می شود.

انتهای پیام/

آغاز اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری ارس به شرکت های فناور و دانش بنیان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار